ElleMelleMini Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 I dag har jeg vært og fått aromaterapi i Oslo....og hun som behandlet meg er utdannet Heltheltsterapaut.Og hun skrev hovedoppgave om bekkenløsning. Og hun behandler faktisk bekkenløsning med veldig bra resultater....Hun driver med soneterapi, kinesologi,akupunktur...etc Hun fortalte også at hun hjalp til med å sette igang fødsler på gravide som hadde gått over terminen....og kun ved hjelp av kroppen til den gravide. Tenkte at dette bør jo absolutt være noe for de som har mye plager....ingenting er vel bedre enn å kunne fungere tilnærmet normalt i svangerskapet. Stedet heter Fix AS og ligger i Thomas Hefteysgate i Oslo (Froger).
flypapir Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Takk for tips! Jeg gikk til manuell terapeut sist, men synes ikke det funket så veldig bra. Vil gjerne prøve noe annet denne gangen..
ElleMelleMini Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 Manuell terapaut er etter det jeg har lært, en fysioterapaut som har tatt ekstrak kurs. Jeg har ingen tro på fysioterapauter....eller dvs de er flinke ved opptrening eller skader, men ikke til behandling av stive/såre muskler...ledd etc. Jeg er igrunn ingen "alternativ person", men mener at andre behandlingsformer enn de legen anbefaler er bedre....Legen sender deg som regel til fysioterapaut.... ;o) .....kjenner jeg ble litt engasjert her nå ;o) Nei, men jeg mener bare at det kan være verdt et forsøk selvom det høres "alternativt" og det ikke er "subsidiert" av staten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå