Gjest Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Jeg hadde el i helga, tror jeg, og siden da har jeg hatt litt vondt helt nederst i magen. Ikke direkte vondt heller, men litt ubehag. Stikker litt og føler meg støl. Har vært gravid før, men kan ikke si jeg har kjent no sånt før. Er jo allerede i gang med vill symptomjakt..hehe..men vet ikke helt hva jeg skal tro om dette. Kanskje ikke så mye å legge vekt på men... Er det noen av dere som har det sånn, enten dere har vært gravide eller ikke?
~Endorfina~ Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Sliter med nøyaktig det samme Sikker på at du hadde el i helga og det ikke er den som er kommet nå?Hadde samme symptomene i 1-2 uker nå selv, da jeg plutseilg fikk MYE sterkere smerter nå siste to dagene, og jeg konkluderer med at det er NÅ eggløsningen er
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Ja, jeg hadde faktisk veldig sterkt positive el-tester lørdag og søndag, så jeg er ganske sikker. Jeg pleier også å bli ganske hoven nedentil før el (unnskyld detaljer), og det går over etter el. Nå er det bare nedre del av magen som er øm og rar. Det kan vel så klart være at kroppen har forsøkt på el og ikke fått det til eller noe slikt da... Huff, så mye rart man tenker på når man prøver!!
mumifrøken Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Jeg fikk ganske sterke smerter før EL, og de gav seg slett ikke når EL var over (jeg brukte ikke EL-tester, men hadde veldig tydelig EL-slim over flere dager). Smertene var i nedre del av magen og litt på siden. I tillegg var livmorhalstappen veldig øm både under EL og ei stund etter. Smertene har gradvis gått over, og var nesten borte i begynnelsen av denne uka, men når har de trappa opp litt, men er litt annerledes. Ikke som mensensmerter men mer "brennende" og ikke like vonde. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men har hørt om flere som har vondt mellom EL og IKM, og at det (desverre) ikke behøver å bety noe som helst for om man er gravid eller ei. Men jeg klamrer meg til håpet om at det er pga graviditet. Det gjør smertene litt enklere å bære )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå