Gjest Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Noen som har kuttet ut p-piller ...av en eller annen grunn....? Eller som ikke har noen hormonbasert prev? Føler dere sexlysten ble bedre uten?
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Her er sexlysten den samme både med og ute p piller.
hit og dit Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Eg gjekk på ein type p-piller ein gang som rota skikkelig med hormonbalansen min. Det enda med ein aldri så liten "overdose" testosteron. Så eg fekk djupe kviser på haka, og var ekstremt lysten. Ekstremt! Det har eg aldri opplevd uten p-piller, ikkje til den graden iallefall. Eg har ikkje merka noko med andre merker
Candy girrrl Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 En diger undersøkelse som nylig ble utført viser det ja. En visst antall ble vist film og bilder av folk som hadde sex. De damene som ikke gikk på p-piller så på kjønnsorganene osv og pupillene utvidet seg. Mens størsteparten av de som gikk på p-piller så på andre detaljer. Som klokken til en av sexutøverene, sveisen osv. Og hadde ingen påvist reaksjon i samme grad som de andre uten p-piller.
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Jeg ble ei frigidd sur hurpe på hormon prevensjon...nå uten er jeg mye hyggeligere og mere "gøy" følge min kjære ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå