White*Angel Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Må kvinnen få orgasme også for og bli gravid? Eller holder det at kun mannen får utløsning??
Mamma mjaua Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 damen må ikke få orgasme for å bli gravid, hun må bare få sperm i seg.
Trulte76 Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 damen må ikke få orgasme nei hehe. er ike alle som greier å få orgasme hell eller har vanskelig for å få det. Blir jo gravide de også
LivetErEnLek Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Hvor er det blitt av seksualopplysningen i dette landet når noen kan bli 20 år og ikke vite dette? Blir nesten skremt her jeg sitter jeg.... Man kan til og med bli gravid uten at mannen har utløsning. Mange som "lekker" litt, og litt, er alt som skal til.
LivetErEnLek Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Lettskremt? Hvis det er vanlig å ikke vite dette, er det jommen ikke rart det er mange ungjenter som blir ufrivillige gravide rundt om i dette land....
Mamma mjaua Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 er har du svaret på hvorfor mange unge jenter blir ufrivillig gravid ja.. tror nok heller de som er prøvere som lurer på dette. en jente som ikke er prøver, uten så mye kunnskap om graviditet tror nok heller man kan bli gravid hele syklusen, og får vel hetta etter samleie under mensen også og tar angrepille da. been there;) tok angrepillen midt i mensen for 4 år siden.
ninanja Skrevet 16. mai 2008 #9 Skrevet 16. mai 2008 Dette minner meg nesten om et spørsmål jeg sendte inn til Romantikk på kødd en gang ... Kan man bli gravid hvis man kliner med en gutt som er i stemmeskiftet når man har mensen? Ikke meningen å være ond, hormonell eller slem, men dette spørsmålet var nesten litt for utrolig til å være seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå