Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emmaljunga city cross.

Er jo veldig mye blått på den.

Jeg og mannen er uenige, så jeg ønsker mange meninger :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det gjør noe..

Skrevet

Min jente har mørkeblå vogn. Har aldri falt meg inn en gang at det skulle være problematisk.

Med mindre man har knallrosa vogn, så er det vel ingen som trekker konklusjoner om kjønn kun basert på vognfarge.

Nei, liker dere den vogna, så kjør på.

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle det gjøre noe?

Skrevet

Hvis det er mørkeblå du mener, så synes jeg ikke det gjør noe. Ellers kommer jo den vogna i andre farger og da.

Skrevet

Nei hvorfor skulle det være det? Jeg synes det er best å ha en nøytral farge som mulig. Kan jo være vi får flere barn, og da er det greit med en nøytral farge...og de fleste farger bortsett fra rosa er jo egentlig nøytrale synes jeg...

Skrevet

ikke noe galt med blått til jenter, vel

Skrevet

Nei, hvorfor i all verden skulle det være dumt? Tror neppe hun bryr seg om fargen på vogna :-)

Er det dumt at damer kjører svart eller blå bil?

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

OMG ja, klart det! Da blir ungen mobbeoffer!!!

Skrevet

Jeg har den svarte og blå Emmaljunga Duo Edge-vogna til min lille jente...

Jeg synes vogna er kjempefin, og tenkte som så at hvis jeg fikk irriterende mange spørsmål om "gutten" min, så fikk jeg klistre fine sommerfugl-reflekser på den for å "jente den opp" litt... Har ikke trengt det ennå :-)

Skrevet

Jeg hadde ikke villet valgt det nei. Det er mange som faktisk trekker konklusjon ut i fra vogna og kommer du med blått så tror nok folk at du har en gutt. Du ville vel ikke ha hatt rødt og svart til en gutt?? Nei blå er gutte farge i mine øyne. Som nevnt tidligere så kommer denne vogna i flere farger.

Skrevet

Det var ikke i mine tanker engang når jeg kjøpte svart simo vogn og svart quinny vogn til mine jenter..

Skrevet

Selvsagt ville jeg kunne brukt rødt og svart til en gutt!!

Den eneste fargen jeg ville være litt forsiktig med, er rosa til en gutt. Jenter kan bruke alle farger!! Gutter kan bruke alle farger (bortsett fra for mye rosa)!!

Skrevet

Nei, jeg synes det er helt upassende. Datteren din kan jo innbille seg at kvinner ikke er små rosa dukker som skal smile pent i fin kjole..

??!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...