Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Hvordan reagerte deres små på denne vaksinen? Mini tok den idag, har nå i noen timer sutret og grått masse, skal ha pupp hele tiden og sovner fort når hun spiser.. Ikke noe feber eller noe sånt..
Line-80 Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Min var og sutrete og utilpass, og la seg en time tidligere enn han pleier.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Var alt bra igjen dagen etter da? Hun sover så mye nå, så vet ikke hvordan det blir til natten da, får vel bare ta det som det kommer, får bare så vondt av henne! Er i så elendig form! HI
Sunniva78 har to små Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Huff, gutten vår skal ta vaksinen i morra... Er vel jeg som gruer meg mest. Håper han slipper noe ubehag etterpå! Går jo fort over, men tussig for de små ja:-(
Jewel m/jente får gutt Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Jenta skrek når hun fikk de og sutret litt etterpå. Fikk pupp også sovnet hun en times tid. Var helt fin frem til kvelden. Da var det litt gråting og hun hadde det tydligvis ukomfortabelt, så vi ga en stikkpille. Den hjalp og hun sovnet. Sov som vanlig på natten og våknet med ett smil dagen etterpå.
Labambie Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Hu hylte som jeg aldri har hørt en unge hyle før når de ble satt. Etterpå var hun sutrete men så sovnet hun og sov hele den dagen. Var kun våken for mat.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Lillegutt skreik til da hun satte sprøytene, men det gikk fort over da han fikk smokka si. På ettermiddagen fikk han feber og var litt utilpass og sutrete. Han sov hele natta, men jeg sto opp noen ganger for å sjekke feber`n på han. Dagen etterpå var han litt sutrete.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Vesla hylskreik 30 min. etterpå. Men så fort vi kom hjem og fikk gitt henne litt trøstepupp var alt bra..
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 16. mai 2008 #9 Skrevet 16. mai 2008 Hun skrek da hun fikk den og var sutrete og hadde vondt i stikkene etterpå. Hun sov som normalt den natten Men nå, halvannen uke etterpå, har hun masse feber og er veldig utilpass. Tror det kan være en reaksjon etter vaksina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå