Gjest Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Til å stryke de hersens skjortene.....burde gjort det for flere timer siden for da var de fortsatt fuktige. Men oooooooooooorker seriøst ikke....
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 du er ikke alene, jeg skal hive dem en runde på finvask i morra og stryke dem da....OOOOOOORK :-(
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Han har vært bortreist hele uken... kom hjem i dag og dro igjen:( Blir faktisk sliten når han er borte selv om ungene har vært eksemplariske. Har holdt på i hele dag fra tidlig i morges med husvask og regnskap. Nå har jeg satt meg ned og jeg tror faktisk ikke jeg får rumpa ut av sofaen igjen heheheheh i morgen er det også fult kjør:(
*ale* Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Elsker å stryke??? Kommer å tar tempen på deg, jeg....
prekæs Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Mine ble ferdige i går. Og mannen har en genial, dyr og strykefri en. Som var verdt hver krone:)Utrolig egentlig. Lin får bretter som papir bare de blir sett på:/
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Bunad skjorte som er strykefri?? Eller penskjorte? Mannen har noen av dem og de er geniale!! Du kommer hit og tar mine 4 skjorter også da eller?? Siden det ikke er så langt mener jeg:)
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #11 Skrevet 15. mai 2008 Jeg stryker aldri skjortene hans. Har funnet ut at trikset er minimalt med sentrifuge og kun noen få skjorter i maskinen samtidig. Henger de opp dryppende våte på henger og blir så pene så
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #12 Skrevet 15. mai 2008 Han er jo ikke hjemme..... er ikke så lett å sparke han bak da vøtt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå