Gå til innhold

Jeg sitter her og gruer meg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til å stryke de hersens skjortene.....burde gjort det for flere timer siden for da var de fortsatt fuktige. Men oooooooooooorker seriøst ikke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke alene, jeg skal hive dem en runde på finvask i morra og stryke dem da....OOOOOOORK :-(

Skrevet

Han har vært bortreist hele uken... kom hjem i dag og dro igjen:( Blir faktisk sliten når han er borte selv om ungene har vært eksemplariske. Har holdt på i hele dag fra tidlig i morges med husvask og regnskap. Nå har jeg satt meg ned og jeg tror faktisk ikke jeg får rumpa ut av sofaen igjen heheheheh i morgen er det også fult kjør:(

Skrevet

Elsker å stryke???

Kommer å tar tempen på deg, jeg....

Skrevet

Mine ble ferdige i går. Og mannen har en genial, dyr og strykefri en. Som var verdt hver krone:)Utrolig egentlig. Lin får bretter som papir bare de blir sett på:/

Skrevet

Bunad skjorte som er strykefri?? Eller penskjorte? Mannen har noen av dem og de er geniale!! Du kommer hit og tar mine 4 skjorter også da eller?? Siden det ikke er så langt mener jeg:)

Skrevet

Penskjorte. Bunadskjorte hadde vært no:)

Skrevet

Jeg stryker aldri skjortene hans. Har funnet ut at trikset er minimalt med sentrifuge og kun noen få skjorter i maskinen samtidig. Henger de opp dryppende våte på henger og blir så pene så:)

Skrevet

Han er jo ikke hjemme..... er ikke så lett å sparke han bak da vøtt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...