Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Når kan man begynne å bruke reisetrille? Kan en 2-3 mnd gammel baby bruke den eller er det for tidleg?
Ladybug~N&E Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 nja... slike triller er vel ikke anbefalt før babyen er 6mnd. men om det er full liggestilling i reisetrilla og den er lun og god tror jeg ikke det skal være noe problem. men det må være full liggestilling altså
mamman til to gutter Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Jeg har aldri hørt noen anbefaling om når man kan begynne å bruke dem tidligere, men det er jo ikke mye demping på dem, så man bør sikkert være forsiktig med hvor man bruker dem. Hvis dere skal reise til syden el, så ville jeg tatt med en reisetrille man kan legge ryggen helt ned på og evt vurdert å ha en mykbag i vogna.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Bare til opplysning så bruker ALLE reisetriller i England og USA. Ser nærmest nyfødte oppi sånne, og da nesten aldri med full liggestilling. Så selv om det ikke anbefales her i Norge, så går det nok helt greit! Hilsen ei i utlandet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå