Gå til innhold

Skal/skal ikke.....Vil/vil ikke.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem...

Skal si jeg er en smule snurt....Har da ingenting å ha på 17.Mai-->HYL

Har jo lagt på meg 12kg...Å det tenkte jeg ikke på da jeg bestemte meg for å ikke kjøpe meg noe i år heller.En langvarig tradisjon for meg det.Så her sitter jeg da,uten noe som passer!! Ha ha haaaa......grrrr

Så enten må jeg ta svart skjørt og hvit bluse,svart bukse og samme hvite bluse,eller den forhatte bunaden,som jeg heller ikke vet om passer....Å velger jeg et av disse tre kjedelige valg,så vet jeg ikke om jeg får skjortene hvite...blæh blæh....Bunadskjorta måkka jeg i hvitvask.Så håper jeg det funker...Å så er det da sølvet da,og alt det andre....ååååå,gid jeg hadde tenkt på dette.Kan ikke sette meg å nirøyke og håpe at alt renner av til lørdag heller??

Å kan jeg bruke bunaden uten sjal da? For bruker jeg den,må sjalet av.Ellers blir det bare tull når jeg må bære og styre på med di små....

Si at jeg vokser dette av meg!!! Si at jeg blir bedre av å ikke tenke på noe før to dager før....Er det håp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det er håp!!!

Tenk 12 kilo da - så bra!!! Det var jo det du ønsket deg mest av alt for bare en stund siden - og du har klart å nå målet ditt:-) Du er flink!!

Jeg stemmer for svart bukse og hvit bluse. Eller kanskje ikke hvit, med to små som skal spise is og pølse med ketchup;-)

Været blir jo litt kjølig, så praktisk og varmt stemmer jeg for!

Tenkte akkurat det samme selv......hadde tenkt en kjole som er litt sommerlig, men da fryser jeg vel rumpa av meg.........grmpf...........

Kan vi ikke bare bli enige om at vi kler oss varmt og praktisk, så pynter vi med et flagg hist og her, så blir det nok helt sikkert 17.mai i år også:-)

Avtale?

Skrevet

Jeg er bare så dust for tia,at jeg snart dæljer noe i hue.

Enn å ikke tenke på det da!! Nå er skjortene hengt opp,og det var nylonvask jeg mente,ikke hvitvask ;O)

Jeg ordner bunaden,i tilfelle.Blir det svinkaldt,så er den grei å ha på.

Hvis det blir sol,noe jeg ikke tror,så tar jeg det andre....knurr..

Men ellers er jeg ikke i rute her ;o) Men får ta et skippertak i morgen.

Jeg har for lite timer i døgnet jeg.

så ja,jeg går for avtale om klær etter vær =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...