Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Så om den i et innlegg her...har ikke hørt om den jeg.. *blank*
snartmammapåny Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Når barnet får smokken som trøst. Når barnet er lei seg eller slått seg og da får de "trøst-smokken". En helt vanlig smokk med andre ord;) men som brukes som trøst.
Elle Vilde Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Det er ikke den smokken som har navnet "Trøst" da? (har ikke lest innlegget du sikter til) Er en smokk jeg vet man får tak i på sykehusapoteket der jeg fødte i hvert fall. Tror faktisk den er norskprodusert. Sugedelen er rund og ganske stor, smokken ser ut som om den er fra 1970, finnes kun i rød, blå og hvit og har utrolig kjedelig design, men noen barn liker visst bare den, har jeg hørt. Har et par liggende i skuffen - kjøpte alle typer for å se om hun tok noen da hun var baby - men da ville hun ikke ha smokk...
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Ah, ok, takk Elle Vilde=) Skjønte at det var en spesiell type, men har aldri sett en sånn selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå