Gå til innhold

Spotting...

tryllepike * lykkespirer*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har spottet brunt i flere dager ved tidlig graviditet? Trodde jeg fikk mensen nå men har spottet bittelitte brunt siden lørdag. Tok test i dag men den var negativ.

noen som har opplevd det samme?

Jeg pleier ikke å ha mer en en til to dager spotting før tr.

Har vært gravid 3 ganger før så kjenner symptomene. Det stikker litt i puppene men ikke mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spottet i helgen som var, har ikm i morgen... Jeg har allerede fått positiv test..:)

Lykke til!

Skrevet

Så fantastisk!! Gratulerer!!!

Jdg tok en test på fredag og den var negativ, så venter til i morgen med å ta en ny. Brystvortene stikker fortsatt og jeg går mye på do....men for alt jeg vet kan det kun være ønskesymptomer eller noe..

HÅPE HÅPE HÅPE!!!

Skrevet

Jepp, jeg hadde fire eller fem dager med spotting og trodde mensen var på vei, men så stoppet det bare i stedet for å øke på, og fikk positiv test dagen etter IKM. Så det er mulig! Lykke til!

Skrevet

Det kjipe er at jeg ikke vet når ikm er. Jeg har hatt 2 spontanaborter etter hverandre..så kan vel si at jeg har vært gravid helt siden jul..hehe..buhu!

I dag er puppene super super ømme, brystvortene er helt røde. Jeg er litt uggen men billigtestene slår fortsatt ikke ut..

Det er 33 dager siden første dag blødning på forrige SA. Er det for tidlig å teste positivt da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...