Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne vogna i fargen jungle? Altså beige? :) Ser fargen likedan ut som den gjør på internettsiden til emmaljunga? Er så redd for at fargen skal vær en annen når vognen kommer ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal faktisk ha akkurat samme vogn som deg!! lurer også litt på fargen. Tror det er bra vogn ivertfall! :) Jeg tenkte på fargen java da...

Skrevet

I dag var jeg å kjøpte vognen, kjøpte sort sportsdel. Jungle-fargen var litt grønnere enn jeg trodde, så endte opp med den helt lyse, cooper. Den var ikke så lys som det virker i brosyren, men mer beige. Veldig fornøgd :) Hun dama i butikken sa at det var lurt å bestille i god tid, da noen farger allerede begynner å bli utsolgt. Fargen Elk, den brune og sorte, er ikke å få tak i lenger.. Og det er som regel 3 måneders ventetid på vognene! :/

Skrevet

Vi var og bestilte City Cerox 360 med Citybag og bilsete, alt i Jungle! Jeg må si jeg håper veldig på at fargen stemmer! Vi fikk se stoffprøve, men hun visste ikke hvor de forskjellige stoffene var på vogna, da. Shitt-ævv, det blir sikkert bra! Dere andre som skal ha denne fargen, venter dere gutt eller jente?

Skrevet

Utsolgt på farger??? Er det ikke det som er poenget med å bestille i god tid da, at man kan få akkurat den fargen man vil?!?

Skrevet

Det har med at de selger ut 2008 modellene og produserer ikke nye av de.

Skrevet

Ooops, da bør vi kanskje forte oss litt vi også da. Har ikke termin før i oktober, så har jo tenkt at vi har god tid. Men når kommer 2009-katalogen da? Noen som vet?

Skrevet

De som har emmajunga skal på info-kurs ang 2009 mod i slutten av juni, så jeg fikk beskjed om at hvis jeg kom i begynnelsen av juli kunne jeg få se de nye fargene.

2009-vognene kan bestilles i juli, men fåes tidligst i september

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...