Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 kan jeg amme? Husker ikke om det var en ting vi ikke skulle spise..
aya75 Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Det går nok helt fint:) Noen reagerer på reker o.l, men de fleste tåler det helt fint. Jeg spiser scampi ganske ofte og det er ingen problem. Nå finner du bare ut om babyn din reagerer på det eller ikke. Det kan man jo ikke vite uten å ha prøvd.
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Amm i veg. Det er egentlig ingenting ammende ikke skal spise. Hver enkelt må se an hva deres barn eventuelt reagerer på. Om du vil vite mer går du til www.matportalen.no og derfra videre inn på kostholdsråd for ammende.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Supert! Takk:) Men jordbær skal man vel unngå pga allergi, ikke sant?
Ranveig R Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Nei, det finst ingen holdepunkt for det lenger. Utdatert råd. Les på matportalen, der står det kva du bør unngå )
ruffen Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Noen kan visst reagere på jordbær, men jeg spiste det da snuppa var noen uker og det gikk helt fint. Og her en dag satt mormora og ga jordbær til snuppa på 5 mnd med teskei. Utrolig hva bestemødre bare MÅ stappe i barnebarna sine, men det gikk fint det også. Hun syntes det var surt, så mesteparten kom ut igjen. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå