Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Da var det min tur til å flytte inn hit! Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid med førstemann, termin er 16 januar. Litt sånn skrekkblandet fryd dette, har ikke helt gått opp for meg ennå ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :)

Skrevet

Velkommen og gratulerer så mye!!!!!!!!

Jeg har termin 17.januar.

Skrevet

Hei på deg... Fulgte etter deg, jeg... Testet positivt dag 36. Termin 20 januar...

Skrevet

Stiller meg i rekken her, gratulerer! Termin 20 januar, kjenner meg igjen i beskrivelsen din ovenfor, har ikke gått helt opp for meg heller enda tror jeg.. Noen av dere som har merket kvalmen? Jeg er bare trøtt, trøtt...

Skrevet

velkommen;-D

gratulerer kjempe masse:-)

har dere brukt lang tid?

Skrevet

gratulerer så masse:) sitter her selv med en skrekkblandet fryd.. er livredd for at noe skal gå galt, så sover nesten ikke..:( har tremin rundt den 20 januar...

Skrevet

Gratulerer så kjempemye!! :) Så artig at det er flere som kommer etter! Testet positivt ganske sent du også, ser jeg ;) Synes det var lenge å vente jeg, men når resultatet ble så bra, så er det jo flott ;)

Skrevet

Tusen takk for det :-) Har ikke merket noe til kvalmen ennå.. er forbausende våken også, men jeg fryser nesten hele tiden, og merker litt murringer i magen.. men ellers bra :)

Skrevet

Tusen takk for det :) Vi brukte ikke så veldig lang tid nei, den satt på første pp gitt ;) Ble egentlig veldig overrasket over at det gikk så fort! Men det er artig da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...