Becca m/lite knøtt Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Jeg har nå testet med en billigtest, og det kom frem en svaaaaak strek. Måtte spørre sambo om han kunne se, og joda, det er en strek der. MEN jeg testet med morgenurin i dag morges, og da var den blendahvit. Kan virkelig hCg stige så fort?? Nå var det bare tre timer siden sist jeg var på do.. Jeg har jo hørt at en strek er en strek, men likevel blir jeg usikker. IKM er på tirsdag, er det mulig at de viser positiv så tidlig? Står jo i bruksanvisning at man kan teste på IKM dagen. Noen som forresten vet hvor følsom disse testene er i forhold til CB?
superklar Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Hei Jeg har nesten det samme. Jeg testet supersvakt positivt i dag morges, men negativt etter 4 timer. Vet ikke om dagens hcg-nivå kanskje ikke hadde klart å bygge seg opp igjen.. Har også hørt at en strek er en strek, men det står i bruksanvisninga at en svak strek kan komme etterhvert på de billigtestene.. Og det er 5-7 dager til ikm hos meg.. På bruksanvisninga på de testene mener jeg også at det sto at hcg utskilles i urinen 6-11 dager etter unnfangelsen.. Og har lest på pernille.info at cb slår ut på 50 mens billigtest tror jeg slår ut på 25.. Blir spennende å teste i morgen tidlig for oss begge:)
Becca m/lite knøtt Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 Ja, er superspent! Men det som er rart er at den svake streken kom med en gang.. Hmm, kanskje det er noe der? Jeg hadde el 7-8 mai, så det er jo rundt åtte dager siden en evt unnfangelse. Kan det ikke bli morgen snart??
superklar Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Enig. Skjønner jo ikke om den kan slå ut hvis ikke man har hcg i urinen.. Leste om ei annen her inne som fikk supersvak strek, og mensen rett etterpå.. Og tror jeg og hadde eggløsning rundt 7-8 mai. Jeg skal til Hellas på søndag, så hadde jo vært greit å vite ang kosthold og alkohol. Håper, håper...
Becca m/lite knøtt Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2008 krysser fingre for oss begge to jeg. Jeg skal iallefall på apoteket etterpå og kjøpe meg noen CB tester. En digital og to vanlige. Leste et sted nå at CB måler hcg på 25. Du får oppdatere i morgen tidlig
superklar Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Jeg skal krysse fingrene for oss jeg og. Jeg tok jo en cb kl 15 i dag som var negativ.. Tar en ny billigtest i morgen når jeg står opp, så kjøper ejg en cd på apoteket i morgen etter det.. Blir spennede både å høre og se i morgen tidlig:)
Becca m/lite knøtt Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2008 CB'en ble positiv den Svak, men ikke like svak som billigtesten, så jeg tror kanskje jeg er gravid jeg.
superklar Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Åhh, gratulerer!!! Min test var negativ den:( Så blir nok testing hver morgen fremover nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå