Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem og hvor mange skal dere ha i dåpen ?

Er det hele slekten som skal komme eller bare de nærmeste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi hadde bare nærmeste familie (foreldre, besteforeldre) og faddere

da ble det 15 istedenfor 40

Skrevet

Vi hadde bare de nærmeste, så vi var 12 med oss og dåpsbarnet.

Hadde tanten og onklene som faddere så det ble ikke noen ekstra der heller.

Skrevet

Vi hadde nermeste familie og 3 vennepar, det ble 40 stk!

Skrevet

tanter,onkler,besteforeldre,oldeforeldre 21stk

Skrevet

nærmeste familie her:) blir rundt 26stk, og det er uten 4stk besteforeldre som ikke har muligheten til å komme pga helsa. Både jeg og sambo har to søsken hver med partner, og jeg har 3 tantebarn. I tillegg er foreldrene til sambo gift på nytt, og har også 3 halvsøsken som inviteres. så det blir da litt alikevell!

Skrevet

Ok.. :) så ingen som ber tanter og onkler ?. samboeren min vil be to par tanter og onkler..for de er nærme for han..pluss at han bare har ei søster og ingen besteforeldre så nesten alle som kommer er fra min side. Jeg har også 2 tanteunger. Men da vil jeg be noen tanter og onkler også men jeg har så utrolig mange av dem :) og føler jeg må be alle eller ingen da...så det blir nok ingen.

Skrevet

vi blir 38, da har vi invitert nærmeste familie (besteforeldre søsken osv). i tillegg har vi invitert de i familien vi har god kontakt med som f.eks jeg har en tante som jeg kommer veldig godt over ens med, da blir naturlig å invitere henne med familie-

i tillegg har vi invitert nære venner. Blir en blanding mellom hele slekten og bare de nærmeste. Har rett og slett valgt de vi har kontakt med til vanlig.

Skrevet

Vi ber foreldre og søsken, pluss et vennepar som er faddere.

Med alle barna blir det 24 stk...

Vi tenkte også sånn, enten alle eller ingen. Og siden jeg har mange tanter og onkler ble det ingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...