Gå til innhold

Jeg vil ha tilbake mammaen min:-s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig dritt lei idag:-p

Lei at jobben til sambo forhindrer ham i å komme på alt som har med sønnen hans å gjøre. Han er konstant sliten, jeg jobber netter og er på møter og skole på dagen, og ordner alt annet. Ikke sovet på snart halvannet døgn, og straks på jobb igjen. Har ikke tid til å sove jeg, for sambo er så sliten etter sin 8 timers arbeidsdag at han må hvile! Elsker jobben min da, og den er forenelig med å ha barn. Det er nærmest en befrielse å komme på jobb.

Lei av at alle i min nærmese familie er lærere og, og at jeg igjen må stå alene i 16 mai tog. Vil ha mamman min tilbake, alt var mye enklere da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner deg mange gode klemmer jeg. Har en vond dag på samme måte i dag, satt å så på bilde av pappa på 17 mai for 2 år siden i stad :( han var rund og god i kinnene, hadde masse hår på hodet og var brun og blid :) noen mnd etterpå var han død og jeg savner han sååååå :(

Kjenner jeg får litt angst av at min kjære kunne tenkt seg å bli lærer men :-S

Skrevet

Kjenner deg gode klemmer skjønner du, SENDER deg :)

Skrevet

Sender de mange klemmer jeg også Twintippen min, får så vondt av deg jeg.

Hun er med dere, selv om du ikke ser henne så får hun 16 mai toget med seg fra hedersplassen..

Lykke til i morgen, håper dere får en fin dag.

Håper 17 mai blir fin også:)

KLEM KLEM KLEM

Skrevet

Takk for klem.

Huff, mami, ja det er jævli å savne noen altså! Savner den ubetingede kjærligheten jeg. Mamma var liksom alltid der. Byttet avtaler og gjorde alt for å være med oss på det minste.

Og ja, jeg skjønner du får angst!!

God og varm klem til deg og.

Skrevet

Tusen takk Lisa vennen:)

Gode klemmer sendes deg og..

Ja, hun gjør nok det... Bare så leit at ingen andre klarer å kompensere bare litt engang for hennes plass.

Men, det vet vel du alt om også vennen..

Klem klem klem til deg og.

Skrevet

Ja det spiser meg opp innvendig noen dager..

Det værste er alle de som ikke forstår at det fortsatt ikke er bedre, synes ofte jeg møter holdninger som "det er jo to siden nå, nå er du vel ikke lei deg lenger?"

Det blir jo aldri bedre :( :( det blir bare værre..

Tar meg i å gå å vente på at han skal komme hjem igjen, sånn, bare hold ut eeeen uke til nå så komemr han hjem.. Men jeg vet jo at det aldri skjer :( lukter ikke pappa av skjortene hans lenger heller.

Jeg skjønner bare ikke hvordan jeg skal holde ut resten av livet når det allere føles så uutholdelig!?

Skrevet

Huff vennen.. Skjønner så godt tankene dine. Har de jeg og! Venter bare på at mamma skal runde hjørnet med et smil om munnen, slik hun alltid gjorde. Føle hvordan det er kjennes ut at noen lever for deg, hver dag, hele året.

Det er så urettferdig:-S

*snufs*

Og ja, jeg sier ifra, men han sovner nærmest på stående fot! Vi kommuniserer med enstavelsesord til hverandre, ser hverandre knapt. Tidsklemma:-(

Skrevet

Typisk at savnet kommer rundt merkedager og når man er sliten og lei. Snart 7 år siden mamma gikk bort og fortsatt orker jeg ikke tenke så mye i slike perioder for da blir det bare veldig trist.

Tenkte jeg skulle ringe deg twintippen min og avtale en date før i dag.... men bra jeg ikke gjorde det da.

Stor klem

Skrevet

Sender deg en klem jeg også. :)

Ikke så greit alltid å være jente, mor, kone/sambo, elev, arbeidstager osv..

Mistet mamman min for noen år siden jeg også, og er alltid spesielt når merkedager nærmer seg..

Håper du får en fin 17. mai og gubben opp av sofaen så han kan hjelpe og støtte deg litt :)

Skrevet

Stor trøsteklem til deg, og et stort spark i baken til mannen din. Du får ta han litt i øra! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...