Hedda39 Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Hei,.. Jeg lurer litt på dette,.. har hatt en mensen etter MA ( slutten av mars). første mensendag var lørdag 3.april... sluttet å blø rundt 9. 10. april,.. hadde sex søndag 11. april... er det strengt tatt mulig å ha eggløsning så tett opp til mensen???? føler litt el symtomer nå. (små mensenmurringer). Har jo hørt at sædcellene kan overleve opp til 5 dager??? Øyner et lite håp,... sambo jobber overtid denne uka,.. er ikke hjemme før langt på natt,.. så sjansene er minimale for at jeg får utnyttet denne el - perioden,.. hvis ikke de har overlevd siden søndag??? Kjipt å vente til enste mnd,... blir utålmodig av dette;)
Hedda39 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 ingen med noen erfaring,.. eller svar??
~Endorfina~ Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Det skal vel være mulig, men ikke høyst sannsynlig, tror jeg. Er det ikke i såfall så lenge siden at du nå kan ta en test? Det vil i såfall være over 2 uker siden, og da vil det vel slå ut på en test hvis du har blitt gravid...? Ta en test da!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 en jordmor fortalte meg at noen kunne faktisk ha EL på dag 8, rett etter mensen... (ikke alle har den rundt dag 14/15). Når d klaffet for oss sist, hadde vi jevnlig sex fra rett etter mensenslutt og frem til IKM igjen. Da klaffet d, hadde da det jormora fortalte meg i bakhodet.. Siden jeg aldri hadde fått noen positive el tester rundt dag 12-16, så begynte jeg å lure om jeg hadde el tidligere heller...
MilleMamma84 Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Lurer også litt på dette. Mistenker at EL var leenge før min beregnede EL-dato, ca. fire dager etter mensen. Usikker på om det er mulig... ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå