jojipoppa Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Og denne uken har det blitt værre..Har presset meg selv til å gå på jobb de sisste ukene selv om jeg har kastet opp innimellom og ikke følt meg bra, men nå sa det stopp..Var hos legen i går, tok en haug med blodprøver og ble sykmeldt i over ei uke.. Har ikke noe energi omtrent, kan sove godt om natten og våkne opp om morgenen og føle at jeg ikke har sovet i det heletatt og er utrolig kvalm hver eneste morgen..og svimmel og småkvalm resten av dagen. De sisste ukene når jeg har kommet hjem fra jobb har jeg måttet gå å legge meg med en gang fordi jeg har presset meg selv så hardt for åp holde ut på jobb hele dagen..Skjønner ikke hva det kan være, er ikke gravid, for det testet jeg for to uker siden og så har jeg en p-stav i armen som går ut i juni. Så nå er jeg altså sykmeldt og ligger her og har dårlig samvittighet ovenfor jobben som jeg vet trenger meg der...
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 er det ikke p-staven du reagerer på da? ei venninne av meg ble skikkelig syk av den, å måtte fjerne den. sjekka legen stoffskiftet ditt?
jojipoppa Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 Ja, jeg tror han tok blodprøver for å sjekke det,men det ble sjekket i november også, og da var det ikke noe galt med det... Kanskje jeg reagerer på den, men jeg har hatt den i snart 3 år nå da...
Mamsen87 :) Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Målt blodtrykket ditt? Jeg var sånn da jeg hadde lavt blodtrykk. Men da hadde jeg veldig lavt også altså..
jojipoppa Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2008 Målte det hos legen i går, 148/102..han syns det var litt høyt tror jeg, så han målte mange ganger...Vet ikke hvordan normalt blodtrykk skal være, så jeg vet ikke om det er så høyt..
Mamsen87 :) Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Det er hvertfall ikke lavt da:) Jeg hadde 60/45 når jeg var i dårlig form..
jojipoppa Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2008 Ok..Håper jeg får et svar fra blodprøvene,for lei av å gå sånn som dette.. Har akkurat fått tilbud om fast jobb der jeg jobber nå, så håper det at jeg har blitt sykmeldt ikke går utover dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå