På vei igjen? Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 kynnerer kun når magen blir hard og stram uten murring? Jeg hadde nemlig i dag når jeg lå og sov så våknet jeg av at jeg følte jeg skulle ha mensen så kjente jeg på magen og da var den hard slik som når jeg har kynnere, for kynnere har jeg hatt masse av i svangerskapet men uten murring samtidig, er forresten i uke 29+0 i dag. Så gikk jeg på do for å tisse, lå meg ned i sengen igjen og hadde fortsatt litt murring også følte jeg det rant noe ut av skjeden min, åj er det litt vann som siver ut nå, det skal det jo ikke gjøre tenkte jeg..uff men det kom ikke noe mer, er ganske sikker på at det rant noe av meg, kan jo bare være litt urin som presset seg ut uten at jeg gjorde noe for det...
Rorrimamma Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Har sett at du ikke skriver hva innleggene dine handler om på temasetningen. Kan du ikke gjøre det? kan dessverre ikke hjelpe deg med det du spør om...
Januarbaby2014 Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Kynnere kan være veldig ubehagelig... Men hvis du lurer på om du lekker fostervann så kan du jo alltid ta en tlf. til jordmor/sykehus.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 kynnere kan fint ha murring.. kynnere kan faktisk være veldig vondt, så mest sannsynlig bare det! vist du får den følelsen av at det renner mer burde du ringe sykehuset, men det kan også bare være tynn utflod...(her "renner" det ofte!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå