Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Fikk en quinny vogn, 3 hjul som er brukt til 500 kr (ja jeg vet billig=) bestillte så en carena free vogn 2000,- OK det men det jeg angrer på var at jeg ikke kjøpte den emmaljunga cerox (sportsvogna) fremfor quinny. den kostet 1000 og er nesten ikke brukt. Skal prøve å ringe i morgen å høre om det går an å bytte. hva ville dere gjort? jeg likte ikke quinny for jeg syns den var litt slarkete i styre og ikke så lett å legge sammen (syns JEG=) ellers så har jeg en emmaljunga smart vogn som jeg er godt fornøyd med, men ikke 100 % med sportsvogn delen. men ellers liker jeg EMJ godt.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Kjøpte på butikken?? hvordan skal du bytte da?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Har du kjøpt på butikken kan du bytte, har du kjøpt brukt må du nesten selge selv på nytt igjen
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 jeg kjøpte den på butikken, men det var til en privat person om dere skjønner? altså han tar inn vogner, fikser de opp og selger de videre. jeg betalte i kassa, så har kvittering.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Jeg skulle ha hatt en emmaljunga vet du hvor det selges billig??
It's all about me Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Du kan spørre men har ingen krav på å få bytte.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Hvis du har kvittering, så gjelder vel kjøpsloven, med angrefrist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå