Gå til innhold

Mini skalla meg i fortanna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har korte røtter fra før. Det er vondt enda og det knaser oppi der innimellom, en time sida han skalla meg.. Livredd for og miste tenner! :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå til tanlegen, ta bilde

unngå å spise harde ting, drikke kaldt og varmt

been there, done that. Ser ut til at det går bra.

Skrevet

Har fått time i midten av juni. Bør jeg dra tidligere kanskje?

Skrevet

Du får sikkert en hastetime. Bør du følge opp. Spesielt hvis det fortsetter å knase.

Skrevet

Okay. Ja, er vel ikke så dumt. Får ta en telefon:)

Skrevet

Jeg fik meg en på tygga av snuppa i vinter...og har da latt vært å gjøre noe.,..så sitter jeg her med skjegget i postkassa og tannpine, tenkt meg til tannlege over helga....men vil ikke risikere å gå tannløs på17mai siden jeg frykter tanna må ut :-(

Knasker smertestillende 24/7.....så lær av meg, få det sjekka!

Skrevet

Jeg sitter her uten fortann, den trakk dem i dag pga brist som hadde ført til infeksjon osv. så kan være greit å sjekke ja!

Skrevet

Det er det jeg frykter vi skje her også, hvor lang tid tar det før du får satt inn ny?

Skrevet

Får operert inn skruen om seks uker, også skal det gro i tre måneder før tannen skrues på. I mellomtiden har jeg en midlertidig gane med plast tann på som får meg til å brekke meg i tide og utide:S

Skrevet

Oii da! Men merker vel dette godt om det er "så ille"? Er ikke så fryktelig vondt lenger, bare litt ubehagelig og komme borti den. Trenger ikke smertestillende liksom..

Skrevet

Var det jeg lurte meg selv med jeg også.....helt til jeg fikk vondt for 3 dager sia....så LØØØP til tannlegen ASAP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...