Sunshine med småtroll:) Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Mini sovna kl 18. Da hadde han vært våken i 4 timer.Prøvde å legge han litt nedpå i 15-16tiden men han nektet. Prøvde også å holde han våken nå, isåfall frem til 19,men hadde ikke sjans!Holdt han oppi lufta og han sovna!hehehe..Kommer han til å være våken i hele natt nå? Selv om jeg kanskje prøver å amme han i senga så han tror det er natt?Noen som har noe erfaring? Han blir 7 uker i morgen.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 hehe, vanskelig å si gitt. du må nesten bare se det ann:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Jeg trodde også det var sånn i starten, men når jeg hadde opplevd det et noen ganger, og han sovnet godt alikevel, så skjønte jeg at det er ikke noe å stresse med Min HS sier at søvn avler søvn, så sover han godt på dagen, så sover han godt på natten også!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 det blir sikkert ikke noe problem, små babyer kan jo sove opp til 16 timer i døgnet. Hos oss, har ei datter på 12 uker; så virker det som om søvn avler søvn. dvs, des mere hun sover, des bedre sover hun på natta:-)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Tror ikke du trenger å tenke på det. Det er jo en liten baby og de trenger masse søvn
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 På den tiden var jenta mi som regel i seng mellom 23-24, men innimellom hadde hun dager hun sloknet tidlig - sov like lenge. Det "værste" (eller beste) eksempelet var en dag hun sov fra 13!! (jevnlige matpauser, men sovnet tvert igjen ...;-)). Tror ikke du trenger å bekymre deg ... men umulig å si hva som vil skje.
mamman til to gutter Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Mini hadde normalt en lur en gang mellom 19-21 på kvelden frem til han var ca3mnd (ikke en 2timers lur, men han sovnet i det tidsrommet) og sov så lenge han ville før vi la han ca kl22. Han har frem til nå de siste par mnd, fått lov til å sove når han vil og våkne når han vil. Ikke noe å bekymre seg over når de er så små.
zethaline Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Tror ikke du trenger å tenke på det,Rutiner er vanligvis ikke etablert så tidlig og om det er en viss rutine der så forandrer det seg snart.De sovner jo vanligvis etter et måltid og når de er tørr og varm. Lykke til;-)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2008 Da tar vi sjansen på at det går bra..han våknet litt i sted men sovnet etter 10 min og pupp=)hehehe..har sovet veldig godt i dag også så=) vi krysser fingrene=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå