Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som synes det er vanskelig å ligge unna snopet? Klarte meg bra før påske men etter påske har det blitt noe nesten hver dag...tror dere jeg kommer til å få en kjempe baby? Eller er det mest genetisk som gjør at babyer blir store og ikke alltid hva en trøkker i trynet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sist jeg gikk gravid spiste jeg noe hele tiden nesten.. hehe. ihvertfal mye på kvelden.

samme denne gangen. er ikke stor fra før da så vet ikke om det har noe å si, men jeg har bare lyst på noe hele tiden..=)

gutten vår var 3410 når han ble født, ti dager før termin da.

så vet ikke jeg hvordan det blir denne gangen. spise masse godt gjør jeg nå. klarer ikke la være=) aner ikke om det har noe å si egentlig men.

Skrevet

Jeg kjenner nemlig en som sa at hun drakk en halv liter cola hver dag og en skillingsbolle når hun gikk gravid med sistemann, jentebabyen hennes var 4 kilo når den ble født og med tanke på hva hun spiste så hadde jeg trodd barnet gjerne ville vært mer. Jeg var ikke stor og feit når jeg ble gravid med jenten min (min første graviditet) og de sier jeg koste meg en del da og, hun veide 3480 15 dager før termin, så jenten min hadde gjerne vært større om jeg hadde gått fullt ut, men samtidig så er hun veldig mye over gjennomsnittet i høyde også nå som 4 åring og har vært det hele tiden, så tror det er litt genetisk.

Skrevet

Sist graviditet så spiste jeg masse chips og snop hver dag og fikk ei jente på 2685g. ;)

Skrevet

Ja får håpe det, er vanskelig å la hver å kose seg. Har ikke gått opp så mye i vekt men lysten kaller og det er såå vanskelig å la hver å høre på den...:)

Skrevet

Jeg spiser også godteri hver dag. Ikke sååå mye, men det blir gjerne en porsjon iskrem, kjeks eller lignende. Er også veldig glad i søtt pålegg, noe jeg prøver å redusere ved å kjøpe varianter med mindre tilsatt sukker.

Videre spiser vi endel usunn mat; som taco, pizza osv, men er også veldig flink til å spise grønnsaker og grovt brød.

Jeg tar ikke det så tungt; vekten til babyer varierer mye uansett, og mange med 4-kilosbabyer har også greie fødsler.

Jeg har foreløpig gått opp fra 65 kg i uke 10, til 75 kg nå, i uke 30. Synes ikke det er så veldig mye, i allefall ikke med tanke på at jeg sluttet å trene den dagen jeg fikk positiv test + at jeg har sluttet å røyke.

Spis godteriet ditt med god samvittighet du; bare pass på at du får i deg sunn mat i tillegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...