Gå til innhold

mme.. hvilken sort flasker liker dere best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe inn flere flasker nå, da lille bare får mme nå pga at jeg mista melka. Lurer på hvilke flasker dere liker best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har bare prøvd avent sine. og de tok mini fra første stund. så slapp å prøve noen andre...

Skrevet

mam-flaske med ultivent smokk.

lillemann klarte ikke drikke av aventsmokker så vi byttet til mam.

ultiventsmokken er uformet slik at den skal minne mer om ei brystvorte. den er avflatet på tuppen og mykere så babyen får kjempegodt sugetak på den. flaska har luftventiler i bunn av flaska som gjør at man unngår vakuum. babyen svelger mindre luft;)

Skrevet

vi er veldig fornøyd med avent sine bortsett fra at noen ganger så er "korken" litt dum og den lekker..men da er d bare å skru opp og igjen så er den ok;)

Skrevet

Tommee Tippee - helt suverene! Ingen luftsmerter, trenger nesten ikke rape engang. Brukte Avent sine først, slet da med mye luftsmerter pga undertrykk i flaskene. Vi merket også at han måtte streve mer og suge hardere for å få ut melken av flasken. Ble en helt annen unge da vi byttet flasker!

Skrevet

Vi prøvde noen flere typer mens jeg enda ammet. Men de eneste jr ville ha var Mam sine med litt flat smokk.

Greit at de selges i matbutikken da :-)

Skrevet

Hos oss fungerte avent best.

Du får nesten bare prøve deg frem, for det som fungerer på ett barn trenger ikke fungere på et annet ;-)

Skrevet

Tulla elsker MAM flaskene..

Skrevet

avent avent avent, for alle penga

Skrevet

Jenta vår drakk bare litt når hun fikk Avent siden flasker. Men Nuk sine med latex tut elsker hun. Da går det ned på høykant;)

Skrevet

AVENT!! Har brukt de nå, nesten sammenhengende i seks år ;-) Venter tredjemann nå... De er kjekke fordi alle delene passer sammen, med drikkeflaskene du bruker senere, og vellingsmokken (variabel flow) er genial. Gir endel fullkornsvelling (bor nære Sverige, hvor velling finnes i alle varanter ;-) og de "tutene" er kjempebra fordi du kan variere flyten bare ved å vri på flasken.

Skrevet

De få gangene lille mor får mme, bruker jeg Dr. Brown flasker...

Veldig fornøyd med de...Brukte også til storebror når han var liten..

Skrevet

her bruker vi Dr.Brown flaskene og er kjempe fornøyde med di... kunne ikje tenka meg å begynna med avent igjen...!!!!!

Skrevet

Vil også anbefale avent, fikk fnatt av mam...;-) Ørten deler og plutselig sitter ikke bunnen ordentlig fast, flaska er kokvarm utenpå og melka er iskald inni (med avent sine får du en viss indikasjon om hvor du er hen i løypa ved vannbad når du kjenner utenpå), og den flate smokken gjør at du må slå på lyset på natta for å se hvilken vei flaska skal inn, avent sine er helt like hele veien rundt, så det er ikke noe å tenke på ;-)

Skrevet

Nå har ikke jeg prøvd noen andre da det var Avent pumpe og flasker jeg kjøpte. Han tok den veldig lett, så da har vi kun holdt oss til de. Lette å vaske, få tak i og gode å drikke av.

Skrevet

Avent! Kjekt med alt tilbehør som passer sammen, og med microsterilisatoren som jeg ikke kunne klart meg uten! Jeg prøvde MAM smukker (de litt flate) i en kort periode når snuppa spiste dårlig, og de passer fint i Avent flaskene.

Jeg har også hatt noen Dr Brown flasker som jeg prøvde for å forhindre luftsmerter, men jeg synes ikke det hjalp det spor, og det var altfor mange deler å vaske hele tiden, så jeg kastet dem i søpla etter kort tid. (Godt jeg ikke kjøpte så mange...)

Skrevet

Jeg bruker Dr Brown. Noe hærk å vaske pga mange deler, men tror babyene får i seg lite luft. Er iallefall fornøyd..

Skrevet

Dr.Brown her også. Er også veldig fornøyd med MAM,men disse er upraktiske på tur,pluss at du ikke kan helle kokende vann direkte på flaska.

Avent fikk lillemor masse luft i magen av...

Skrevet

Det er nok veldig avhengig av hvilke man har prøvd!

Vi har prøvd mam, nuk og avent, og hos oss av disse tre passet avent perfekt. Nuk og mam var noe herk! (Mam fordi den er upraktisk i bruk og nuk fordi den ikke er antikolikk..) Tut nr 2 har han brukt lenge, vi prøvde nr 3 men da fikk han bare melka i vranga...

Skrevet

Avent - Veldig fornøyd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...