Koseklompen Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Har meldt meg på bake listen i barnehagen til 17-mai feiringen i morgen Litt koselig egentlig
Koseklompen Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 Bare kom he he.. men jeg synes det å bake boller er rene lotto..for blir ikke akkurat like vellykket hver gang kan man si.. he he en gang kommenterte gubben at de smakte som rundstykker....men jeg skal ikke si i mot da.. de bollene var ekstremt harde og tørre.. he he kanskje det blir kjøpe-kake til barnehagen i morgen he he
Koseklompen Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2008 men synes det er koseligt alikevel da å bake for barnehage-greier liksom..
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Det hørtes veldig godt ut:-) nam nam
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Koselig! Jeg har akkurat funnet en idiotsikker bolleoppskrift på www.detsoteliv.no de heter "verdens beste boller". Før ble bollene jeg lagde alltid litt murstein og/eller deigete, men denne her blir de alltid deilige og luftige. Anbeales!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå