Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så utrolig sliten av alt tullet på natta, så nå skal vi virkelig gå inn for å gjennomføre Ferber metoden til punkt og prikke. Han er 9 mndr, frisk og rask, spiser og drikker godt, og han har ingen gyldig grunn lenger til å være våken om natta. Har lest og satt meg inn i metoden, og nå er det ingen vei tilbake føler jeg. Så kl 19.00 17. Mai starter vi.

Så jeg trenger mange kryssede fingre, og håper at det er fort gjort å endre søvnmønsteret hans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til! Spiller vel forsåvidt ingen rolle hvilken dag man begynner, anbefales å begynne med i forbindelse med helg. Men hvorfor akkurat 17 mai. Hvis har besøk eller det skjer mye den dagen kan det være et minus

Skrevet

Vi begynner 17. mai, for da er det en hel uke til neste gang storebroren er her. Vil prøve å få det unnagjort mens han ikke er her, så han slipper å våkne av gråting. (Ligger på rom rett ved siden av)

Skal ikke ha noe besøk den dagen. Skal bare gå i tog og så en liten tur til foreldrene mine. Så det blir ikke så mye mas på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...