hamsterpia Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Nå er jeg så utrolig sliten av alt tullet på natta, så nå skal vi virkelig gå inn for å gjennomføre Ferber metoden til punkt og prikke. Han er 9 mndr, frisk og rask, spiser og drikker godt, og han har ingen gyldig grunn lenger til å være våken om natta. Har lest og satt meg inn i metoden, og nå er det ingen vei tilbake føler jeg. Så kl 19.00 17. Mai starter vi. Så jeg trenger mange kryssede fingre, og håper at det er fort gjort å endre søvnmønsteret hans.
Legekjærringa Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 lykke til! Spiller vel forsåvidt ingen rolle hvilken dag man begynner, anbefales å begynne med i forbindelse med helg. Men hvorfor akkurat 17 mai. Hvis har besøk eller det skjer mye den dagen kan det være et minus
hamsterpia Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 Vi begynner 17. mai, for da er det en hel uke til neste gang storebroren er her. Vil prøve å få det unnagjort mens han ikke er her, så han slipper å våkne av gråting. (Ligger på rom rett ved siden av) Skal ikke ha noe besøk den dagen. Skal bare gå i tog og så en liten tur til foreldrene mine. Så det blir ikke så mye mas på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå