Gå til innhold

Hvilken vogn er absolutt bredest i bagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og lengst? Regner med jeg får en stoooor gutt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helene,

Simo kombi eller simo duo som er best da?:)

*dytte* :D

Skrevet

Aner ikke:-) Er førstegangs og har ikke begynt trillingen enda, men har selv kjøpt meg en simo kombi, rett og slett fordi den er enorm og har god plass. Kjenner så mange som har måttet gå over til sportsdel på vognene sine etter alt for liten tid. Siden jeg har termin i juli kommer jo babyn til å være relativt svær til vintern og vil ha plass til barn og voksi og div :-)

Skrevet

Simo duo har størst bag.

Skrevet

Ja, leste det akkurat i et annet innlegg her :-)

Skrevet

Simo har absolutt ikke størst bag, den er ganske smal faktisk.

De som har størst bag er bugaboo cameleon, emmaljunga duo og er det tfk tro? en av de svære trehjulingene hvertfall (om jeg ikke husker helt feil)..

Simo og basson er sånn midt på treet..

Vi har både emmaljunga og buggis og buggisen er størst, der kunne snuppa faktisk ligge og ha god plass når hun var 13-14 mnd :)

Skrevet

Sorry, nå tuller jeg fælt, mener simo duo og emmaljunga skal bytte plass...

Skrevet

Ifølge informasjonen jeg har funnet på internett er størrelsen på Simo Duo 83x38 cm, vi tenkte lenge på denne før valget vårt falt på Bugaboo Cameleon. Størrelsen på bagen til Bugaboo er 84x40 cm, så den største på markedet så vidt jeg vet?

Uansett, er kanskje ikke mange cm som skiller. Lykke til med vognvalg!

Skrevet

Ser nå at Mami, Smurferosa & smulesmurf kom meg i forkjøpet og nevnte Bugagoo. Har ikke sjekket str på de andre vognene hun nevnte, bare Simo og Bugaboo. Du får surfe litt rundt på nettet, så regner jeg med at du finner svaret du leter etter. :)

Skrevet

www.barnevognguiden.no

Der bør de ha svaret på det meste :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...