Gå til innhold

er dere mange som har "personlige" venner her inne? Jeg bare

Anbefalte innlegg

Skrevet

svarer i hytt og vær på innlegg jeg synest er spennende eller hvor jeg "tror" jeg kan hjelpe og trives med det.. synest egentlig det er godt å ha et forum hvor jeg kan stille alle spørsmål uten at noen ser rart på meg.. så får jeg heller tåle litt skriftlig kritikk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner mange her ja, men svarer uavhengig av hvem som har skrevetinnlegget=)

Skrevet

Kjenner ingen her inne.

Skrevet

Har flere personlige venner her inne ja :) men svarer på det jeg kan svare på uavhengig av hvem som har skrevet innlegget (så lenge det ikke er en jeg ikke tåler trynet på)

Skrevet

Har du mange av dem, mami? :P

Jeg kjenner en del fra forrige svangerskap, men nå har jeg bytta nick, og ingen vet hvem jeg er lenger :o)

Skrevet

begynner å bli kjent med noen her inne .. kjempeherlige jenter som jeg også har fått lov til å ha på msn :) *kosemoseklemme* hihi ..

ok,lov å være litt barnslig innimellom morsrollen vel? :)

Skrevet

Haha nei, er et par stykker bare :) og ingen av de er her så veldig mye lenger..

Skrevet

Jeg kjenner ingen her inne, Begynner jo å vite en del om enkelte etter hvert da, men jeg svarer også på de innlegg jeg tror jeg kan hjelpe meg eller er interessante..

Skrevet

Jeg kjenner ingen:-)

Men vil gjerne ha nye venner! :-D

Skrevet

Hihi er det meg du ikke tåler tryne på mami?

Hum, lurer på hva slags inntrykk du egentlig har av meg:P

Jeg kjenner endel her inne jeg også, men svarer de jeg kan:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Samme som goticha! (vi har hverandre på msn, hehe) Men jeg kjenner ingen, sånn i det virkelig virkelige liv! Ikke noen jeg har truffet... eller, jo.. jeg traff ei for et par uker siden, kjempekoselig! :)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Er også "alene" her, kjenner ingen...eller kanskje ei, men hun er ikke her så ofte. Men driter i det, jeg svarer i hytt og vær likevel jeg! ;P

Skrevet

Kjenner noen, men er "meg selv" her inne så jeg kan aldri tenke meg at de skulle reagrer på noen av svarene mine.

Forøvrig gjør jeg som deg ... svarer på de innleggene hvor jeg mener jeg har noe å bidra med.

Skrevet

Nei, kjenner ingen her inne, har ikke noe behov for å få irl-venner her heller.

Skrevet

Kjenner en del, "kjenner" enda flere og vet hvem mange er.

Uten at det egentlig er nevneverdig relevant for hva jeg svarer på:)

Skrevet

Kjenner ingen her inne, syns det er deilig å kunne være superanonym:)

Skrevet

Eg kjenner ei her inne, via msn. Ellers så kjenner eg ei på bim, men ho kjente eg fra før. Så veit eg at det er to eg kjenner ute i verden, som er her inne, men eg kjenner ikkje nicket deiras.

Ellers så svarer eg i hytt og vær, og unngår dei store/lengre diskusjonane. Eg sitter ikkje lenge ved dataen om gangen, men er meir til og fra, så den diskusjonen hadde blitt noko oppstykka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...