Gå til innhold

Tydelig at dette er den nye kranglesiden;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner egentlig ikkje hvorfor de fjerna anonymknappen på krangle siden. kranglefantene flytter jo bare over til en en annen side hvor de kan krangle videre å i dette tilfelle er det anonym siden....krangle siden tar bare opp kjedelige tema nå som hvilket navn en syns er finest...ho,ho;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men da trenger jo strengt tatt ikke de som ikke liker en heftig diskusjon å sette foten her inne ;)

Skrevet

syns at disse sidene hadde blitt drittkjedelige om det ikke hadde vore noe krangling;) hvis det bare hadde blitt sånn som det er på skravlesiden med middagstips og fødselshistorier, hadde jeg ikke orka å vært her inne;)

Skrevet

Så mye noen av dere fokuserer på dette, da..

Det var vel ikke kranglerene med nick som var problemet med kranglesiden? Det var heller ikke, tro det eller ei, alle de anonyme.

Problemet var noen få anonyme som ødela for resten, fordi de ikke kunne forskjellen på krangling og drittslenging. Ikke kunne krangle om saker men baksnakket og slang dritt om andre brukere.

Derfor ble knappen fjernet.

De fleste med nick på kranglesiden svarte også seriøst på seriøse spørsmål, spurt av anonyme.

At siden har tapt seg er sant, men om det utelukkende skyldes fravær av anonymknappen eller om muligens fint vær og eksamenslesing har noe å si, kan man jo bare spekulere i.

Skrevet

er jo noen iditorer med nick nå på krangle som bare diskuterer de i diskusjonen, sidendenfor tema. krakra...

Skrevet

Vel, jeg sier meg ikke uenig i det, nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...