Gjest Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 brukte nan, men lille gulpet noe så inni granskauen av den at jeg gikk over til hipp;) og vips så var både smiker og gulpekluter overflødige;)
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 hipp og collett, varierer hva de kjøper inn på butikken her. bor på "landet" må vite,hehe.. NAN er hun allergisk mot..
MzS* Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Hipp! Brukte Nan først, men han ble hard i magen og fikk magesmerter av den. Hipp er myyyye bedre, er 1-3 bæsjebleier med fin avføring om dagen her nå. Lillegutt er storfornøyd med denne, og når den i tillegg er økologisk så kan det jo ikke bli bedre )
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 hvordan merket du at det var NAnen som gjorde at han fikk hard mage? datteren vår bruker NAN og hun sliter veldig med hard mage/avføring...har aldrig tenkt på at det kunne være melken vi jir henne=/
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Prøvde nan først men lillegutt ble så hard i magen. Plagdes skikkelig med å få ut avføringa. Gikk ca en og en halv uke mellom hver gang. Bytta til Hipp, og nå er alt så mye bedre :-)
Athina' Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Begynte med NAN men han rempet så mye og hade mye vondt i magen og avføringen luktet råtttent egg blæææh så jeg gikk over til Småfolk og da ble magen bra :-)
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Akkurat byttet fra Nan til Collett. Tenkte kanskje gulpingen ble bedre..
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 Hun bruker collett Brukte nan først men det fikk hun mageknip av og gulpet mye av
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #11 Skrevet 16. mai 2008 Brukte først NAN, men byttet tiL HIPP for å se om gulpingen ble bedre. Det ble den. Dessuten er jo HIPP økologisk, noe som vi synes er veldig bra.
bøllefrøene Skrevet 16. mai 2008 #15 Skrevet 16. mai 2008 brukte nan, men pga av mye gulping har jeg nå byttet til nan.. ikke noe gulping siden jeg byttet.. jippi.. gutta har også en del magesmerter,håper hippen hjelper mot det og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå