Gå til innhold

Eget forum for oss som har termin i januar 09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 01. januar. Det blir vår tredje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin 2.januar med nr 3 ;O)

Skrevet

jeg har termin 9.januar:)gleden er stooor!!!!

Skrevet

er med på januarklubben jeg og;)

termin 1.januar med nr 2 (",)

Skrevet

er med her jeg og:)

termin 15. januar med nr 2

Skrevet

Jeg har termin 11. januar. Hurra!

Skrevet

Jeg har termin i slutten av januar jeg også! Vet ikke helt når, for i følge utregningene her skal jeg bare være 4+1 i dag, men hadde positiv test for en uke siden så det kan ikke stemme:)

Skrevet

Så gøy da. Mange som er tidlig i svangerskapet her da :)

Jeg har termin 24 januar med nr 2.

Den første blir 2år i november. STOR gutt nå ja ;)

Skrevet

Feil nick i innlegget over. Skal være "Liten" lykke i magen. Har bare litt problemer med min side....

Skrevet

Testet positivt i dag :) Er 3+5 i dag, termin: 30. januar, så da kan jeg jo henge meg på her :)

Skrevet

Heisan, jeg har termin 10.januar. Men vi har jo egen Januar2009-klubb :)

Skrevet

heiamå si dette er vår nr 3 å har foreløbig term 01.jan jippi :) ser det er en del me den dagen :)

Skrevet

har termin 25 januar :) fant ut i dag at jeg er gravid, og jett om gleden er stor! :D lykke till alle sammen

Skrevet

Har termin 21. januar. Nr 2. Har prøvd i nesten 2,5 år. Endelig fikk vi det til. Håper det går bra.

Skrevet

Jøss,om alle oss hadde hoppet inn på "Terminklubber" - Januar 2009, da hadde vi hatt den mest livate klubben i kvinnes minne. Og jau,jeg er med :) Er ikke dønn sikker på terming enda, men sånn rundt om 20-25 januar tror jeg... (Uregelmessig tr og elendig dato-husk på når sist tr var :)

Skrevet

Jeg er litt usikker, men sånn ca 19-21 januar. Har bare beregnet på sånn terminkalkulator på nettet ut i fra den dagen jeg tror jeg hadde mensen sist. Men regner med at man kan få nærmere termin når man er på ultralyd?! Regner med at det er i januar/begynnelsen av februar i hvert fall. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...