Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange burde virkelig lære seg hvordan man "oppfører" seg i en felles garderobe..

Og ikke minst i en badstue...

Greit at en velger å sitte naken i en badstue, men sitt ordentlig!!

Sitt med bena samlet.. Synes det er svært lite delikat å komme inn i en badstue der det sitter en dame me bena ut i fra hverandre slik at det første jeg legger merke til er et stort gap med mye krøller rundt..

æsj, sier jeg bare..kvalmt, kvalmt..

Og ikke stå i dusjen å barber leggene, høna osv..

Slikt gjør du på ditt private bad..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du visste å oppføre deg som folk selv, så hadde du ikke stirra andre mennesker oppi Østerdalen, slik du tydeligvis har for vane å gjøre! Gå å fei for døra di du, sterk- femmer-kandidaten ;)

Skrevet

Hahah:O)

Mulig det er meg som ikke kan å oppføre meg, men det er ganske så vanskelig å ikke legge merke til disse vide og krøllete hullene som ligger der som noen slakt, mens eierene bare ligger der og skjønner ingenting..

Skrevet

En gang var det ei mor med 3 barn der, og ene av dem filma de andre ungene som sprang rundt omkring - og alle oss andre som stod der nakne. Mor syntes det var veldig gøy. Skjønner ikke at folk ikke tenker over sånt.

Skrevet

Er vel ikke andre menneskers feil at ikke klarer å la vær å stirre på andre kvinners kønnsorgan. De ser vel igrunn ganske like ut så du ser sikkert ikke noe som overrasker??

Jeg hevrken skrever eller barberer legger eller annet i offentelige bad, men det er pga av min egen sjenanse. andre bør tåle såpass syns jeg.

Skrevet

Nå er det ikke snakk om å stirre her da, dette er noe en automatisk legger merke til når du kommer inn døren..

Sitter tre damer der med tre store gap som har gått ut på dato for lenge siden og bare glefser i mot deg, nei da snur jeg!:)

Skrevet

Hårfjerning er faktisk ikke lov der jeg går.

..og å ta hensyn uansett hvor du er, burde være selvsagt.

Jeg er helt enig. Kjønnslepper og fødekanaler er ikke daglig kost for meg, og er det det første jeg ser når jeg lukker opp døren til badstua, så ligger det ikke i min oppdragelse at det er jeg som skal vise hensyn og snu meg vekk. Uansett, er det så forbanna naturlig å vise frem innsiden av dåsen i offentlighet, så bør i hvert fall ingen klage på høylytt fjerting, raping og annet som jeg mener til en viss grad hører privatlivet til.

Skrevet

Hehe, da hsdde jeg anataglig fått vanvittig latterkrampe ,da DIB`s definisjon av kalkunfitter hadde slått seg løs i hjernen min. hahahaha

Skrevet

Blir vel litt klam i hakket av å sitte der, da vøttu. Fint å få lufta seg litt når døra åpnes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...