linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Hun har aldri vært spesielt glad i grøt eller middagsmat, brød har vært favoritt. Frem til nå. Pålagg hun vanligvis får er : makrell på tube, kaviar, leverpostei, smørost, prim. Tenkte å kjøpe baban og fiskepudding etterpå, prøve gid et på skiva. andre tips? tas mot med stor TAKK !!!
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Jeg gir banan/avokado moset sammen til mini på 10 mnd. Det er superpoppis! =)
mamamaren Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Akkurat som her! Grøt og middag var ut, brød inn. Men litt lei av pålegg til tider. Varierer du mellom smøreostene? Det går og an å prøve seg litt med "harde" varianter som ost, brunost, skinke og lignende. Jeg blir sikkert drept fo å si dette, men har gitt lillegutt syltetøy (uten sukker) et par ganger når det står på som verst med nekting...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 jeg brukte disse frukt mosene på skiva da lillemor var på den alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå