Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 som består av flere deler, der man tar ut bunnen av flaska. Bruker dere å sette flaska i vannbad hvis melka er for varm? Er redd det skal lekke inn kaldtvann jeg.. som altså ikke er kokt. Har ikke brukt å kokt vannet når jeg setter flaskene i vannbad. Eller er det helt trykt?
Linda-Kristin=) Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 fikk meg jo en tankevekker da lille var liten og det skjedde, plutselig var det 50 ml ekstra melk oppi... tror det blir trykk inne i flaska hvis tutten også står på, slik at vannet suges inn fra bunnen:S jeg tok alltid av tutten før jeg satte den i vannbad til avkjøling:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Vi har brukt de flaskene, har aldri kommet noe vann inn når vi har hatt de i vannbad.. Meen, kastet en i dag. Lakk både oppe og nede :s Liker avent sine mye bedre.. (og ja sjekket at alt var skrudd skikkelig på.. Men lakk uansett, demonterte den flere ganger til slutt fløy den i bosset )
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Så lenge bunnen er skrudd ordentlig på, skal de være tette ja. Om det hadde kommet vann inn i f eks et vannbad, kunne man jo ikke satt flasken på bordet (f eks ute eller på kafe) heller da - i fare for at bakterier skal "krype" inn i flaska....
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 jeg har hatt den i vannbad uten at det har kommet inn.. vist du har skrudd den skikkelig på å melken ikke komme rut når du rister kommer det heller ikke vann inn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå