Gå til innhold

Dere som bruker MAM flaskene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

som består av flere deler, der man tar ut bunnen av flaska. Bruker dere å sette flaska i vannbad hvis melka er for varm?

Er redd det skal lekke inn kaldtvann jeg.. som altså ikke er kokt. Har ikke brukt å kokt vannet når jeg setter flaskene i vannbad.

Eller er det helt trykt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk meg jo en tankevekker da lille var liten og det skjedde, plutselig var det 50 ml ekstra melk oppi... tror det blir trykk inne i flaska hvis tutten også står på, slik at vannet suges inn fra bunnen:S

jeg tok alltid av tutten før jeg satte den i vannbad til avkjøling:)

Skrevet

Vi har brukt de flaskene, har aldri kommet noe vann inn når vi har hatt de i vannbad.. Meen, kastet en i dag. Lakk både oppe og nede :s Liker avent sine mye bedre.. (og ja sjekket at alt var skrudd skikkelig på.. Men lakk uansett, demonterte den flere ganger til slutt fløy den i bosset ;))

Skrevet

Så lenge bunnen er skrudd ordentlig på, skal de være tette ja.

Om det hadde kommet vann inn i f eks et vannbad, kunne man jo ikke satt flasken på bordet (f eks ute eller på kafe) heller da - i fare for at bakterier skal "krype" inn i flaska....

Skrevet

jeg har hatt den i vannbad uten at det har kommet inn.. vist du har skrudd den skikkelig på å melken ikke komme rut når du rister kommer det heller ikke vann inn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...