Gå til innhold

3+6 og allerede sykemeldt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget bittelitt blod/brunt på papiret i dag og ringte legen med en gang. Kjente at jeg mistet all piffen og fikk heldigvis komme inn raskt... Har jo egentlig ikm i morgen, men fikk positiv test allerede på mandag så jeg er jo gravid. Er vel litt overstressa nå ettersom jeg har mistet to ganger siden vi startet prøvingen i høst, og skal nå få sjekket hcg nivået med jevne mellomrom. Er så glad for at legen tar det alvorlig selv om det fremdeles er kjempetidlig...

Noen andre som har vært mye sykemeldte tidlig i svangerskapet pga fare for å miste? Hvordan har det evt gått? Jeg er sykemeldt ut neste uke, men skal tilbake til torsdag for å vurdere situasjonen da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist at du oppdaget det i dag tidlig!

Men så bra at du får sjekket hcg nivået ditt, slik at du og legen kan følge med.

Håper det går bra!

Klem

Skrevet

Hehe, måtte jo det etter tips fra deg!:) Men tror heldigvis at alt går bra foreløpig da, så nå får vi bare krysse fingrene!

Skrevet

Jeg hadde og brun utflod fra jeg var 4 til jeg var 6-7 uker på vei. Jeg ble og heldigvis tatt på alvor siden jeg hadde mistet før og at det er prøverørsbaby. HCG`en steg som den skulle og blødningene tiltok aldri slik som det gjorde den gangen jeg mistet. Jeg hadde og en styrtblødning i uke 9-10 og trodde det hadde gått galt men alt gikk fint. Jeg var derfor endel sykemeldt i begynnelsen, en uke her og en der, men er veldig glad for det nå. I uke 10 kom den "gøyale" bekkenløsningen, så jeg har gått sykemeldt store deler av svangerskapet. Det er jo kjedelig ovenfor jobb og jeg får jo samvittighet, men har valgt å tenke på meg selv og lillegutt i magen! Det er viktigere enn jobb:-)

Lykke til, håper alt går fint fremover, skal krysse fingrene!!!

Skrevet

Tusen takk for svar!:) Jeg får også veldig dårlig samvittighet mtp jobb. Går jo utover andre når noen er borte, og det er jo ikke det man ønsker. Men nå må jeg ta andre hensyn som legen min sa... Dersom spira overlever den første perioden er det vel ikke umulig at jeg kommer til å slite med bekkenet etterhvert jeg og. Kjenner det alt nå, og det blir jo sjelden bedre... Men et barn er verdt så utrolig mye smerte, så jeg skal gjøre mitt beste på å ikke klage hvertfall!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...