xxxJulianexxx Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Har nemlig en konkurranse med venninnner om hvor mye respons vi får her inne. Takk for maaaaange tilbakemeldinger på tidligere innlegg dårlige venner:---------------)(lang nese)
Dronningen! Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Da er sikkert du en soleklar vinner i å poste flest intetsigende kommentarer/innlegg... .... mens vi andre har et liv!!
xxxJulianexxx Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2008 Jeg har et liv jeg også Et helt ypperlig liv faktisk. Kankje til og med bedre enn ditt:
Dronningen! Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Ja det vet nok helt sikkert du mye om... Men gratulerer med seiren! Den er velfortjent:o)
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Gratulerer med en meningsfylt seier! Det må gjøre godt for selvtilliten til en blærete snørrunge å vite at man er "best" på kvalmende innlegg på en babyside..! Lykke til videre.
xxxJulianexxx Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2008 og du scorer vel ganske høyt på blærete kvalmende svar også? Fatter ikke at dere gir meg respons i det hele tatt egentlig:) At dere gidder å la dere irritere når det er SÅ tydelig at jeg bare gjør dette for gøy. Det er jo som dere selv sier: helt dustete innlegg jeg kommer med. HVORFOR SVARER DERE DA? Den mest ærlige var hun som sa at hun kjedet seg:)
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Hvorfor så forbauset over at folk svarer på idiotinnleggene dine på en krangleside? Forøvrig er din karakteristikk over hvem du mener scorer høyest, er best eller ærligst totalt uinteressant, da du selv virkelig tar highscoren i å undervurdere absolutt alle andre...og i og med at du har "vunnet" behøver du vel ikke nedverdige deg til å bruke mer tid på å respondere på blærete, kvalmende svar..?
xxxJulianexxx Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. mai 2008 Er det opp til deg å bedømme det da?
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #13 Skrevet 15. mai 2008 Hvis det var hoveddommertittelen du traktet etter, så gratulerer, jobben er din. Det er en møkkajobb, godt å være kvitt den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå