Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 når snuppa mi ble født var hu lita, og greide ikke regulere kroppstemperaturen selv. barnepleierne la henne derfor i sengen min, og sa hun trengte kroppsvarmen min... nå, 3 uker etter fødsel, NEKTER hun å sove i egen seng, men SKAL sove inntil meg. blir skikkelig vræling når hu legges i egen seng, men så fort vi plukker henne opp blir det stille. jeg er ikke for at så små babyer skal ligge og grine, så det blir at vi tar henne opp, og hun sover hos oss. syns det er litt slitsomt, kunne tenkt at hun sov i sengen sin selv men.. noen som har det på samme måte, eller har noen råd?? ingen vits å si la henne ligge og grine til hun sovner, for det syns jeg hun er for liten til!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Klart hun er for liten til å ligge å grine!!! Kos deg masse med nærheten, du... Så lenge det går greit. Ellers kan du prøve åbysse henne og holde en dyne over. Da vil hun ikke kjenne temperaturforskjellen når du legger henne i sengen. Pass også på å gjøre det trangt og godt i sengen. De blir stresset av for stor plass, de små Har du prøvd med svøping??
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 har prøvd å varme dyner og pledd før hun legges i senga, men så fort hun glipper med øynene og merker at hun ligger alene så er det fullt vræl... svøping?? i frykt for å virke uvitende må jeg innrømme at jeg ikke vet hva det er........hva er det??? HI
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Svøping er en måte man pakker dem inn i teppe på, står ofte beskrevet i diverse mamma-bøker eller bøker om spedbarn. Ellers klarte vi trikset ved å legge en varmeflaske (sånn som er inni en teddybjørn) i senga. Bare pass på at den ikke er for varm, og så tok vi den ut når hun sov skikkelig.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Svøping er å pakke henne litt tett inn i f.eks et helseteppe, altså, bare kroppen da. For de ligger jo trangt inni magen også, så det fungerer på noen. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå