Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 hun er 5 mnd..masse masse hår.. Og to tenner:-) Verdens fineste:-)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 samme her, 5 mnd, massevis av hår og to søte små tenner =)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Babyer med hår er sååå søte. Mine har vært temmelig blanke det første året, men fortsatt myyyye søtere enn alle verdens babyer med hår...) Og hun på 5 er blitt en skikkelig skjønnhet med masse blondt, tykt hår. Lillebror er fortsatt tynn i luggen, to tenner nede og to tenner oppe, oppe så¨er det ikke fremtennene i midten, men de to fremtennene på siden faktisk ) Ører som står ut (ingen som vet hvor de kommer fra) og verdens mest smittsomme latter som kommer av seg selv rett som det er ) Vi er vel alle enige om at vårt barn er finest, er vi ikke? Men må si at stort sett, bortsett fra mine barn, så er de med masse hår søtes )
TPM m/baby i magen Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 min hadde skikkelige musefletter når hun var 4 mnd . nå er hun 7 mnd med masse og 6 tenner. stoor jente .. sorry minus av store bokstaver. har snuppa på fanget så vanskelig med tastene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå