Gå til innhold

SULTEN!!! (og godis...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så innmari sulten! Magen blir jo helt sprekkferdig, det begynner å bli trangere der inne men jeg er sulten likevel. Og som om ikke det skulle være nok så har eg bare så utrolig lyst på alt som er søtt, HELE tiden...

Sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det likedan her - blir gal av søtsuget som omtrent aldri forsvinner! Og av og til kan jeg spise myyye uten at jeg blir mett. Ikke bra i det hele tatt! Og sulten blir jo ikke mindre når bebisen er ute og amminga tar over. Men jeg har ikke lagt på meg så veldig mye (er straks 28 uker), så vi har vel en bra forbrenning, da? Er lov å håpe at det gir seg etterhvert hvis ikke så renner vel kiloene på...:-)

Skrevet

Har ganske høy forbrenning til vanlig men vil jo gjerne ikke legge på meg mer enn strengt tatt nødvendig. Veide meg i sted og har lagt på meg 6 kilo. Er i uke 23. Bruker ikke være så sulten hele tiden som jeg er nå så jeg håper det går over etterhvert.

Skrevet

ååå jeg var godtesyk i dag. første gang i hele graviditeten. kjøpte meg ne pose tyrkis pepper. mmmmm nesten spist opp hele hehe. digg å få opp blodtrykket også, blir man ikke så svimmel:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...