*bolla pinnsvin* Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 For i følge en artikkel i Nettavisen i dag er bunad ut. Hva skal jeg ha på meg nå, da...? Tror jeg ler meg ihjel
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Det så jeg også, herrefred så teit! Er vel "in" jeg da som ikke kan ha på meg bunad pga babymage
lucky_mom Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Og så MÅÅÅÅ man jo bare ha på seg høye hæler. Da dauver iallefall jeg...
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Bunad er vel aldri ut? For andre enn stylistene.. Jeg skal iallefall ha på meg min Og gleder meg til å bruke den hver gang jeg skal det
mamamaren Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Nei, hør nå, jenter. Det er jo noe i det da. Motebildet reflekterer jo samfunnet i dag, som ikke er mottakelig for gamle, nasjonalistiske antrekk som en bunad er. Særlig på en dag som 17.mai, i dagens samfunn, ser man denne trenden. Det handler ikke lenger bare om Norge og selvstendiggjøring. Det handler om... ok, klarer ikke holde meg lenger. Det er bullshit, som Penn & Teller ville ha sagt det...
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Det er to ting som ALDRI vil bli ut,, det er BUNAD og å pynte til jul. I fjor leste jeg et blad hvor det sto at det var ut med nåletrær som juletre, man skulle hugge en bjørk for eks å pynte den.. Jeg ler litt av folk som sier sånt jeg da, det vil alltid være in med bunad de stylistene som prøver seg på å si noe annet er tåpelige..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 He he, da får jeg bare være veldig umoderne og ut i klesveien da.... Jeg er kjempe glad i bunaden min og bruker den hver eneste gang jeg har mulighet!!!
minimegogtrollet Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 bunad er nydelig, bare så dumt min har krympa i skapet:-) må få ny vest snart!!!!
Mamsen87 :) Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Har ikke tenkt til og gå i bunad uansett.. Har alltid syns at det har vært ut! Hehehe.. Nææh, ikke helt min greie asså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå