Gå til innhold

Ikke gå med bunad på nasjonaldagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For i følge en artikkel i Nettavisen i dag er bunad ut. Hva skal jeg ha på meg nå, da...?

Tror jeg ler meg ihjel :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det så jeg også, herrefred så teit! Er vel "in" jeg da som ikke kan ha på meg bunad pga babymage :P

Skrevet

Og så MÅÅÅÅ man jo bare ha på seg høye hæler.

Da dauver iallefall jeg...

Skrevet

Bunad er vel aldri ut? For andre enn stylistene.. Jeg skal iallefall ha på meg min :) Og gleder meg til å bruke den hver gang jeg skal det :)

Skrevet

Nei, hør nå, jenter. Det er jo noe i det da. Motebildet reflekterer jo samfunnet i dag, som ikke er mottakelig for gamle, nasjonalistiske antrekk som en bunad er. Særlig på en dag som 17.mai, i dagens samfunn, ser man denne trenden. Det handler ikke lenger bare om Norge og selvstendiggjøring. Det handler om... ok, klarer ikke holde meg lenger. Det er bullshit, som Penn & Teller ville ha sagt det...

Skrevet

Det er to ting som ALDRI vil bli ut,, det er BUNAD og å pynte til jul.

I fjor leste jeg et blad hvor det sto at det var ut med nåletrær som juletre, man skulle hugge en bjørk for eks å pynte den..

Jeg ler litt av folk som sier sånt jeg da, det vil alltid være in med bunad :) de stylistene som prøver seg på å si noe annet er tåpelige..

Skrevet

He he, da får jeg bare være veldig umoderne og ut i klesveien da.... Jeg er kjempe glad i bunaden min og bruker den hver eneste gang jeg har mulighet!!!

Skrevet

bunad er nydelig, bare så dumt min har krympa i skapet:-) må få ny vest snart!!!!

Skrevet

Har ikke tenkt til og gå i bunad uansett.. Har alltid syns at det har vært ut! Hehehe.. Nææh, ikke helt min greie asså ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...