Stella79 Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Jeg er i uke 32 og har ikke kjennt en eneste kynner enda. Får alle kynnere? Er det mulig å ha kynner uten å kjenne det?
Taun Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Ja, det går an å ikke kjenne noe særlig til det. Jeg derimot, har hatt mye av det. Plagsomt mye. Begynte særlig i uke 30. Du får det helt sikkert før eller senere, ihvertfall rett før fødsel. Det er jo livmoren som forbereder seg.
Andrebolleiovnen Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Jeg kjente ingenting før uke 32. Men etter det!! Fler og fler for hver dag/natt som går.
Dubros Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Her har det vært kynnere siden uke 16....Har nå 5 dager igjen til termin.
TM 28 Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Siden uke 20 her... Er nå i uke 29 og har mange kynnere hver dag, selv når jeg ligger og slapper av. Ikke så veldig behagelig kan man si
Ophelia & Jr. Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Har ikke kjent en eneste kynner, og jeg er 33+1. Men jeg har skjønt at vi som ikke kjenner dem skal være glade for det! Er visst ikke videre behagelig... Men vi har dem visst, vi også.
Lillemann blir storebror! Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 hei der.. Eg e i uke 41.. (40+1) no, å eg tror ikke eg har kjent en eneste kynner... magen har strammet seg bitte litt etter orgasme noen ganger, men utenom d så e d ikke noe som eg merker noe til ihvertfall... vet ikke om d e bra eller dårli eg sånn i forhold til modning og fødsel.. d får vell bare tiden vise... med termin imorgen blir d jo spennende kan du si... : )
Eliise Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Alle har dem, men ikke alle som kjenner dem ;-) Vanlig at førstegangs ikke kjenner noe i allefall... Første graviditeten kjente jeg ingen ting til dem jeg heller, og denne gangen kjenner jeg dem. De er ikke vond, men litt ubehagelig. Må stoppe litt opp når de kommer. Kjenner de ved at det blir tungt å puste og at magen blir hard.
Hilde_85 Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Første fikk jeg vel i uke 20, så trodde jeg nesten at jeg ikke fikk, helt til jeg oppdaga ved en tilfeldighet at mangen var steinhard og skjønte fort at det var kynner, så har noen, men jeg legger ikke merke til dem. Bare hvis jeg må tisse, for da virker det som om det presser mer på blæra! Så jeg vil tro at de fleste har det uten å oppdage det
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Vært mye plaget siden uke 16, nå uke 36. Går litt i perioder, blir værre hvis jeg styrer mye rundt! har vært ganske slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå