lilletrille*28juni* Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Hos de fleste venninnene mine stemmer dette kartet, mne hos meg er det motsatt - kan legen ha tatt feil? Hvordan er det med dere.. Og, stemmer det mest det kartet på babyverden, eller barnimagen?
Ophelia & Jr. Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Er nok mest tull. Stemmer ikke på meg, og har heller ikke stemt på 3 av mine venner...
*lillebolla* Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Har stemt på nesten alle jeg vet om, og er veldig nysgjerrig på om det stemmer på meg også, ettersom vi ikke vil vite kjønnet! (Spekulerer selvsagt masse, da!) Bare én jeg vet om hvor det (sannsynligvis) ikke stemmer - og så er jeg veldig spent på en venninne som skal på ultralyd nå snart og som vil vite kjønnet - om det stemmer på denne... Men egentlig så tror jeg ikke på det i det hele tatt, virker litt søkt at noe sånt noe skal stemme!!
lillefot Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Den kinesiske stemte på førstemann, men nå står det at det skal bli gutt og vi har fått beskjed om at det blir jente. Vet om flere som det både har stemt på og som det ikke har stemt på, så det er nok litt flaks inni det hele.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Alle sånne kart og kjerringråd om kjønn på barnet har jo alltid 50% sjanse for å stemme, så rimelig gode odds uansett hva man sier. Jeg stoler kun på ultralyden (og knapt nok den..hehe). Helt sikker er man aldri før barnet er ute!
Monique72 Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Selvfølgelig er det tull.... men morsomt likevel... Har stemt på begge mine barn + alle venner og familie som jeg har sjekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå