Gå til innhold

Hvor fort ble dere gravide etter SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest en del innlegg her, så ser jeg at mange har opplevd SA. Jeg lurer da på; hvor fort ble dere gravide etter SA?

Ønsker mange svar!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid uten å få mensen igjen. Så, ca 12 dager etter min SA var jeg gravid igjen.

Skrevet

Vi brukte ca. 4 mnd. Vi valgte imidlertid å ta det litt "med ro" de to første månedene, så slik sett kunne det sikkert ha gått bra før.

Skrevet

3.pp etter sa, men mistet igjen. Er nå blitt gravid i 3.pp etter ma...:) Håper spira sitter denne gangen!:)

Skrevet

det tok 4mnd for oss..vi hadde bestemt oss for å vente en stund...men brukte ikke noe..så skjedde det så skjedde det..og det gjorde det:)

kjempe glad for det da:)

Skrevet

jeg hadde en sa i midten av februar,og ble gravid rundt 16 april. men min samboer var borte på jobb i mars,,,da var det vanskelig å få det til da:)

Skrevet

Det er nok veldig individuelt. Jeg ble gravid første gang i september 05, mistet i MA 8+5, 2 gang i april 06, SA i uke 4, 3 gang januar 07 fullført svangerskap og nå 7 mnd etter fødsel. Var sikker på det kom til å ta lang tid. Alle gangene jeg har blitt gravid er når jeg har tenkt minst på det:)

Skrevet

2 uker ca....:)

Skrevet

Jeg ble gravid på 2. pp etter SA'en.

Skrevet

Så bra å høre at så mange av dere har gode opplevelser etter SA! Da skal jeg bare gjøre klart for ny spire i magen, og så håper jeg at vi er igang igjen i løpet av sommeren! Lykke til dere i allefall!

Skrevet

Min legevenninne sier at man er veldig fruktbar rett etter en SA, så det er bare å prøve! Hadde SA i midten av mars, er nå gravid igjen. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...