Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Har gått i et vikariat (100%) et halvt års tid som sosionom. Så ble stillingen utlyst som en fast stilling og jeg måtte søke på lik linje med alle andre. Fikk jobben heldigvis. Men så tenker jeg at jeg hadde nok følt at det var fryktelig ekkelt, flaut og fælt hvis jeg ikke hadde fått den. Da må jo folk tro at det var fordi jeg gjorde en dårlig jobb... Hva tenker dere?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Hadde kanskje tenkt at den som fikk jobben var bedre kvlifisert, hadde mer erfaring e.l. Ikke nødvendigvis noe galt med den som ikke fikk jobben...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Jeg tenker at det er tullete å gruble over hvis at ditt og viss at det datt. Du har fått jobben, og ferdig med det. Gratulerer:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Jeg ville blitt flau om jeg ikke fikk jobben, med mindre den gikk til noen som hadde lang fartstid og fantastiske referanser. Men stillingen må jo alltid lyses ut, det er de vel pliktige til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå