Gå til innhold

37" flatskjerm..og han angrer allerede....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forbanna fyr. Han maste så vannvittig om denne 37" han ville ha, og etter mye om og men gav jeg etter (med løfte om flott barselgave som kompensasjon), selv om jeg synes 32" var mer enn stort nok...

Hva skjer? Jo han synes nå at det er "jævlig" svært og kanskje litt vel stort? Klinke han i skallen med en klogge. Dumme fyr. Skjer alltid. Han er kjempeoverbevisende og forklarende, så etter en liten stund er det ikke like bra likevel.

grrrrrr....Er ikke akkurat hormonfri fra før heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis samboeren min begynner sånn, pleier jeg å gi beskjed om at da er det to ting å gjøre, slutte å mase og ha tven sånn den er eller å selge den og kjøpe en ny, mindre. Da pleier det å bli stille, spesielt hvis det er han som har bestemt hva vi skulle ha i utgangspunktet. (Har heldigvis ikke opplevd at han har begynt å selge noe for å kjøpe nytt, for jeg sier det bare for å slippe maset, ikke fordi jeg egentlig ønsker han skal bruke penger på nytt)

Skrevet

er det såååå svært da?? vi har 42" i stua syntes det er passe jeg da men. litt uvant og stort i begynnelsen, men er veldig vandt til den nå. kunne ikke sett for meg mindre tv nå. vi skal ha 32" på soverommet etterhvert nå. kanskje hakket under. menuansett hver sin smak også kommer det vel litt ann på hvos stort rommet som har tv`n i er da.

men uansett er vel "bedre" den va for stor enn at han angret på at den ble for liten??

Skrevet

oi oi så mye skrivefeil da. gikk litt fort i tastene.. hehe. uansett dere vblir nok vandt med størrelsen etterhvert=)

Skrevet

blir helt sikkert vant til det. vi kjøpte 50 tommer i fjord, og nå er jeg storfornøyd med den....!er en vanesak rett og slett!

Skrevet

tv'n som vi har fra før er 28" og det er rimelig nærmt sofaen, så det er svært ja...SIkkert bare en tilvenning, men nå synes jeg davy wathne er litt VEL stor for stuen min...Takk og lov for at jeg ikke lot han (eller meg selv) overbevises av min svigerfar som mente alt under 42" var bortkastet....

Jaja, disse mennene..vet ikke helt hva jeg skal gjøre med han. Men fått tv på rommet da, så det er jo en første gang:) Perfekt for trege lange ammestunder og late morgener.

Skrevet

hvor langt sitter dere fra tv'n? hos oss er det under 3 meter fra sofaen til tv'n så jeg føler det holder i massevis..

Skrevet

Størrelsen blir han nok fort vant til. Bedre å angre på for stort enn for liten. Kan foresten ikke skjønne at en tv kan bli for stor, jeg. Vi har 40 tommer, vi og synes det er kjempebra til både tv og spill og til å vise bilder tatt med digitalkamera (kobler pc'en opp mot tv og så kan vi ha "lysbildefremvisning" når som helst). Og vi har bare 1,5 - 2 meters avstand fra tv'en, avhengig av hvor man sitter

Skrevet

Det er nok bare i starten det er uvant. Vi har 50 tommer, og den synes vi ikke er spesielt stor, men i starten så den jo enorm ut. Når vi kommer bort på besøk der de har små tv'er så synes vi det er vanskelig å se på dem.

Det er godt med stor tv:)

Skrevet

Uff, syns det er så stygt med så digre tever jeg. Alt over 32" RUVER jo sånn, viser liksom hva som er hovedfokuset i heimen..teveteveteve.

Men til topic; be ham bytte teven da, om han syns den er for stor :)

Skrevet

Syns ikke det er såå svært da.. Mamma og pappa har 42 tommer hengende på veggen i en leilighet på 70 kvm.. Og ser ikke stort ut der. Og vi har 52 tommer her, sitter ikke veldig langt fra heller, og syns det er genialt.. Den henger på en "arm" ut fra veggen, og tar ikke så stor plass når det henger på vegg eller på en sånn "arm"..

Men kan dere ikke få byttet den da? Om den er helt ny..

Skrevet

Gjett om jeg skal vise samboeren min innlegget ditt når han kommer hjem a. Vi har nemlig den samme diskusjonen hjemme. Han har t.o.m snakket om 42" (eller hva det nå var) til vår bittelille stuekrok. Tuuuusen takk til deg asså:):):):)

Skrevet

jo værsågod. Han har jo i tillegg, når han hentet tv'n, kastet alt av emballasje og slike ting, for å få plass til den i bilen, så vi har et tv med bruksanvisning og ikke mye annet.

Det eneste positive i dette, bortsett fra at jeg venner meg til det og slipper å sitte oppi tv'n når jeg har tatt av linsene om kvelden, er at jeg får 2 nye diamanter i ringen når lillemann i magen kommer (det var enigheten vi kom til under forhandlingene....)

Menn, altså!

men tv'n er lekker. det skal han ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...