Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for alle trøstende ord. I går var en lang og tung dag, var først hos gyn. for ny UL og ble så sendt på sykehuset for utskrapning. Midt i det vonde, møtte jeg masse støtte og ble godt ivaretatt. Gyn. som jeg var hos tidligere på dagen, mente at en utredning egentlig ikke var noen vits og at det sikkert er tilfeldig at jeg har mistet 3 ganger på under ett år!! Legene på sykehuset mente noe helt annet, og har satt opp time til full utredning allerede i juni. Det føltes godt å bli tatt på alvor, og et bitte lite håp ble tent om at vi kanskje kan lykkes etter hvert. Akkurat nå tenker vi ikke så mye på veien videre, og har bestemt oss for en prøvepause til utredningen er ferdig. Så - jeg tar oss en BIM pause nå, men ønsker dere alle lykke til med babyprosjektene.

Varm klem :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Trist at det gikk galt denne gangen også! Føler veldig med deg! Skjønner godt at du vil ha en pause fra prøving og fra BIM, og det er jo kjempefint at du skal få utredning allerede i juni! :-)

Jeg ønsker deg alt godt, og velkommen tilbake hit etter hvert. Forhåpentligvis vil både du og jeg og alle andre prøvere lykkes i løpet av 2009.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...