Gå til innhold

Stressa/engstelig. Noen som kan svare?


AMS33

Anbefalte innlegg

Har vært hos legen i dag og kranga meg til tidlig ultralyd. Skal på mandag. Er da nesten 8 fullgåtte ukeer. Grunnener at jeg vil se om det er liv der inne. Har hatt to MA og er kjempe nærvøs. Men hva kan en se på ultralyd så tidlig? Jeg hvet at en kan se hjertet, men kan en se om det er noe galt så tidlig? Er bådenervøs og spent. Jeg er glad at samboer blir ed meg. Å jeg er så redd for at det ikke skal vær noe liv der denne gangen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det du får se er nok et lite bankende hjerte:) Får ikke sett så tidlig om det er noe annet galt, men jeg kjenner meg igjen i fortvilelsen din og usikkerheten . Gikk hele svangerskapet sist i frykt for ma da jeg hadde det sist svangerskap. Nå er jeg på en måte litt roligere. Fikk tidlig ul, men denne var selvfølgelig mest sannsynlig for tidlig slik at vi ikke fikk se et bankende hjerte, så vi har ny time om en uke. Lykke til og får håpe du klarer å senke skuldrene litt etter ul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Jeg hadde MA i 10.uke i mars(testet positivt i dag, så blir vel januarbarn)Jeg var på tidlig UL fordi jeg hadde litt blødninger i uke 8 og de så hjertelyden.Likevel endte det i MA.De sa at fosteret var 6 uker og ikke 8, så kanskje det ikke hadde utviklet seg...Spent jeg også hvordan det går denne gangen. Håper vi slår følge lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...