♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Hei ! Jeg har lest en del innlegg her, og ser at det varierer en del hva slags tester som brukes, men har et generelt inntrykk av at de fleste stoler mest på CB. Det er forøvrig en følelse jeg selv også sitter med - ble helt fortvilet da jeg ikke fant CB på apoteket, kun Quick Response. Noen her inne skriver at QR kan gi negativ respons der CB gir positiv. Jeg er nå helt forvirret, og håper på noen gode råd fra andre som kanskje har brukt litt fler tester enn jeg har... Hvilken graviditetstest(er) er mest pålitelig ? Hvilken bør jeg satse på ? Håper på svar :-)
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. mai 2008 Dytter litt, for det hadde vært kjekt med svar... :-)
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Jeg vet sannelig ikke jeg... Fikk svaaaaak QR med lillegutt, men så har jeg hørt etterpå at man burde holde oppsugingsdelen litt lenger i urinen, for den er visst ikke så bra. Jeg har tatt CB og fikk en svaaaak tyyyynn strek på den, dagen etter fikk jeg en blank en... så jeg aner ikke altså! Men tror QR er helt grei jeg altså! Hvilken dag er du på da?
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2008 Takk for svar :-) Hm... jeg har IKM i dag egentlig. Tok en QR i morges som var negativ, men holdt den bare 10 sek i urinen. Det er kanskje ikke lenge nok det da... Jaja, jeg får bare vente et par dager og se. Dukker ikke TR opp, får jeg bare ta en ny test ;-)
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 jeg brukte clera blue.. (eller hva den nå heter ) og den fikk jeg et tydelig svar med etter å bare holde den 4-5 sekunder i urinstrålen.. ventet i et par minutter så kom svaret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå