Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 skjønner ingenting jeg lenger...bare tull med alt sammen for tiden...nekter å spise har han gjort i noen uker nå og plutselig for tre dager siden begynte han å nekte å sove i vogna!!! sover ingen andre steder enn i vogna på dagtid, så dette er veldig frustrerende. han har tenner på gang, men ser ikke ut til at de er tenkt til å komme frem. noen med tips? eller noen som har opplevd det samme, som please kan si at det går over:) hilsen sliten mamma:)
@nemone Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Står ikke hvor gammel han er, men med eldste min så nektet hun å sove i vogn fra hun var 5 mndr gammel. Måtte trille tur og så gå inn og legge henne i senga. Med yngstemann nå så må jeg henge over et helseteppe for at hun skal sove i vogna - ellers sitter/ligger hun og skal se på alt - og blir overtrøtt. Har selv ei som nekter plent å spise noe særlig, hun er 8 mndr og har noen flere tenner på gang ser det ut til. Var ikke sånn da de 2 første tennene kom, men nå er det bare tull med mat her også. Var sånn med eldstemann også - det går seg til, men i perioder er det tullball. Vi har litt småproblemer med soving i senga på dagtid - hun skriker noen få minutter (sånn surveskriking) før hun faller til ro. På kvelden/natta er det sjelden noe problem. Tror du bare må holde ut - evt prøve enten et helseteppe foran åpningen på vogna eller legg han i senga og prøv og venn han til å sove der - kan hende det blir litt hyl og skrik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå